19.06.2023 / 20:05
StoryEditor

Oshee sięga po pierwszą rakietę świata. Wiemy jak wyglądały kulisy współpracy firmy Oshee z Igą Świątek

Na początku lipca w sklepach pojawić się mają nowe wody funkcjonalne marki Oshee stworzone we współpracy z Igą Świątek i jej teamem (fot. materiały prasowe)
Firma Oshee ma bogate doświadczenie w kooperacji z czołowymi sportowcami. Ambasadorami marki byli już m.in. Anna i Robert i Lewandowscy, Krzysztof Piątek oraz Joanna Jędrzejczyk. Niedawno do tego grona dołączyła Iga Świątek oraz – co dosyć nietypowe – cały jej team. Co powstało w efekcie tej współpracy oraz jak ona przebiegała?

Współpraca Igi Świątek i jej sztabu szkoleniowego, włączając w to trenera Tomasza Wiktorowskiego, fizjoterapeutę Macieja Ryszczuka oraz psycholog Darię Abramowicz rozpoczęła się już kilka miesięcy temu. Teraz wszyscy będą mogli zobaczyć jej efekt. 

Na początku lipca na sklepowych półkach pojawią się nowe wody witaminowe marki Oshee z dodatkiem wody kokosowej, w których tworzeniu Iga Świątek i cały jej team brali aktywny udział. 

Dlaczego Iga Świątek postawiła na kooperację z Oshee?

Najbardziej znana i utytułowana polska tenisistka, zapytana o powody, dla których zdecydowała się związać z marką Oshee, stwierdziła, że przesądziło o tym dążenie do tego samego celu oraz to, że marka i jej projekty – zwłaszcza ten z Wiedźminem – zawsze jej się podobały. 

– Było to coś nowego, orzeźwiającego i takie są też nowe napoje – stwierdziła Iga Świątek w trakcie konferencji prasowej, która odbyła się 19 czerwca w warszawskim kompleksie Fabryka Norblina. 

Tenisistka wyjaśniła, że osobą odpowiedzialna za kwestie związane ze składem napojów był Maciej Ryszczuk, ona sama bardziej skupiła się na smakach. Podkreśliła, że ważna była dla niej także niska zwartość cukru w produktach.

Wybór dwóch wariantów smakowych cytryna-limonka oraz truskawka-melon, które ostatecznie trafiły do sprzedaży został dokonany zespołowo. Zdecydowały o tym wyniki rankingu prowadzonego przez zawodniczkę, w którym swoje głosy oddawali także członkowie jej rodziny oraz znajomi. 

Jak Oshee ma zamiar wykorzystać współpracę z Igą Świątek?

Paweł Jacaszek, prezes firmy Oshee podkreślił, że Iga Świątek i jej team wykazali się dużym zaangażowaniem w ten projekt. – Pierwszy raz w historii mieliśmy do czynienia z tak wysokim poziomem aktywności w trakcie współpracy – powiedział. 

Stwierdził, że Iga Świątek posiada taki miks osiągnięć sportowych i cech osobowości, które czynią ją idealną kandydatką do roli ambasadorki marki Oshee. Pomimo młodego wieku jest osobą bardzo dojrzałą, doskonale wie czego chce, dodatkowo pozostaje skromna i to w obliczu tak wielkich sukcesów.

Prezes firmy Oshee zdradził również, że kontrakty podpisane z Igą oraz jej teamem mają charakter globalny. – Mamy zamiar wykorzystać popularność Igi i jej zasięgi do promocji naszych produktów nie tylko w Polsce, ale też za granicą. Dotyczy to wszystkich rynków, na których dzisiaj jesteśmy obecni, czyli ponad 50 krajów, ale również rynków, na które dopiero mamy zamiar wejść – powiedział. 

Już w trakcie rozmowy z portalem wiadomoscihandlowe.pl Paweł Jacaszek dodał, że współpraca z Igą Świątek i jej teamem jest zakrojona na około dwa lata. W jej ramach wizerunek tenisistki pojawi się także na standardowych produktach marki Oshee, czyli na napojach izotonicznych oraz wodach witaminowych.

Prezes firmy nie wykluczył również, że do sprzedaży trafią kolejne produkty stworzone w kooperacji z pierwszą rakietą świata. 

 

29.04.2025 / 09:11
StoryEditor
Nowa normalność w handlu. Oto kluczowe trendy, o których rozmawialiśmy podczas kongresu Retail Trends 2025

Jakie trendy będą miały największy wpływ na handel w Polsce w najbliższym czasie? W jaki sposób chcą rozwijać się firmy z branży retail w trudnym otoczeniu oraz jak zmieniają się zachowania konsumentów? O tym rozmawialiśmy 1 kwietnia podczas kongresu Retail Trends 2025, który zorganizowało Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca "Wiadomości Handlowych".

Rodzi się nowy porządek świata. Niepewność geopolityczna wpływa na handel, na przetwórstwo, na łańcuchy dostaw. Ale trzeba pamiętać, że zmiana to coś normalnego. Kongres ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 17:25
StoryEditor
Jak wygrać serce klienta? Polacy wskazują, co działa w promocjach i co naprawdę motywuje do zakupów
Regał z promocjami w Biedronce (fot. materiały własne)

W świecie pełnym bodźców i rosnących oczekiwań konsumenckich, marki nieustannie poszukują sposobów na przyciągnięcie uwagi klientów. Najnowsze dane pokazują, że dobrze zaplanowane akcje promocyjne nie tylko zwiększają sprzedaż, ale także trwale zmieniają zachowania zakupowe Polaków. Co decyduje o skuteczności takich działań i jakiego rodzaju nagrody naprawdę się liczą?

Z danych zawartych w raporcie "ROI w akcji: promocje i nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż", opublikowanym przez Pluxee Polska, wyłania się obraz konsumenta ch...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 10:04