07.02.2023 / 15:20
StoryEditor

Liderka rankingu WTA Iga Świątek zostanie globalną ambasadorką marki Oshee

Iga Świątek ambasadorem marki Oshee
Polska marka Oshee z rynku napojów izotonicznych i funkcjonalnych informuje o podpisaniu kontraktu sponsorskiego z Igą Świątek oraz jej sztabem. To współpraca o międzynarodowym zasięgu, w której tenisistka zostanie ambasadorką Oshee, a firma będzie również współpracować merytorycznie z jej zespołem. Efektem będą m.in. nowe produkty Oshee sygnowane nazwiskiem pierwszej rakiety światowego tenisa.

Oshee nawiązało współpracę, na mocy której Iga Świątek wystąpi m.in. w kampaniach marketingowych prowadzonych globalnie, co potwierdza międzynarodowy rozwój marki. Produ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 11:08
StoryEditor
Sklepy na stacjach paliw. Ile ważą w wydatkach na FMCG i co Polacy kupują w nich najczęściej? [DANE]
Za ponad 60 proc. wartości koszyka FMCG w sklepach na stajach paliw odpowiadają produkty z jednej kategorii (fot. mat. prasowe)

W okresie od lipca 2024 do czerwca 2025 Polacy wydali w sklepach na stacjach paliw 9,1 mld złotych. Stanowi to 3 proc. całkowitych wydatków na dobra FMCG - wynika z danych NielsenIQ, udostępnionych portalowi wiadomoscihandlowe.pl. Jakie produkty są w nich kupowane najczęściej i czy nawyki Polaków w tyn zakresie ulegają zmianie?

Zgodnie z danymi NielsenIQ, w okresie od lipca 2024 do czerwca 2025 Polacy wydali blisko 308 mld złotych na dobra FMCG, co oznacza wzrost o 3,7 proc. rok do roku.

Sprzedaż ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.08.2025 / 09:42
StoryEditor
Sieć CCC ma strategię produktową, która będzie napędzać wyniki sklepów
Sklep sieci CCC (fot. materiały prasowe)

Drugi kwartał 2025 roku okazał się dla Grupy CCC okresem dynamicznego rozwoju. Spółka osiągnęła najwyższy w historii kwartalny wynik EBITDA, odnotowała wzrost przychodów oraz znacząco powiększyła powierzchnię handlową. Co stoi za tym sukcesem i jakie działania mają zapewnić utrzymanie tempa w kolejnych miesiącach?

W okresie od maja do lipca 2025 roku Grupa CCC uzyskała 2,9 mld zł przychodów, co oznacza wzrost o 11 proc. rok do roku. Wskaźnik LFL, liczony w walutach stałych, wyniósł +4 pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. sierpień 2025 14:02