14.06.2016 / 10:01
StoryEditor

Pamapol dostarczy żywność na Światowe Dni Młodzieży

Tegoroczne Światowe Dni Młodzieży odbędą się w Krakowie (fot. Flickr/AID, na lic. CC BY-2.0)
Producent dań gotowych Pamapol wybrany został na oficjalnego dostawcę żywności na Światowe Dni Młodzieży 2016, jakie odbędą się już wkrótce w Krakowie. Specjalnie na potrzebny ŚDM, firma zorganizowała w ramach swoich struktur Mobilną Grupę Gastronomiczną – organ mający na celu pełną obsługę dostawy żywności podczas tego wydarzenia. Pielgrzymi będą mieli do dyspozycji dwa rodzaje punktów gastronomicznych: stacjonarne oraz mobilne, działające na zasadzie food trucków.

– Na największe w Polsce wydarzenie o skali ogólnoświatowej, przygotowaliśmy innowacyjne rozwiązania w zakresie produktowym, opakowaniowym i logistycznym. Opracowaliśmy całkiem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 11:20
StoryEditor
Lidl nie zwalnia tempa. Jak wygląda pierwsze półrocze 2025 dyskontera?

Rozbudowa sieci sklepów, inwestycje w nowoczesne centra dystrybucyjne i działania proekologiczne – Lidl Polska intensywnie rozwija się na wielu frontach. Firma w pierwszej połowie 2025 roku konsekwentnie realizowała swoją strategię. Co udało się osiągnąć?

Na koniec czerwca 2025 roku Lidl Polska dysponował siecią ponad 900 sklepów zlokalizowanych w całym kraju. Według tego co mówią przedstawiciele sieci, firma kontynuuje stabilne ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.08.2025 / 13:13
StoryEditor
Największy konkurent Żabki na świecie ogłasza ambitne plany i nową strategię
Sklep sieci 7-Eleven (fot. Shutterstock)

Seven & I Holdings, właściciel sieci 7-Eleven, po nieudanym przejęciu przez Kanadyjczyków z Alimentation Couche-Tard zamierzają mocno zainwestować w rozwój biznesu i znacząco zwiększyć liczbę sklepów oraz poprawić rentowność biznesu. Zmienić ma się oferta produktowa, a także udział marek własnych w ofercie.

Właściciele sieci Circle K oferowali aż 47 mld dolarów, ale jak podkreślili, “konstruktywne zaangażowanie Tokio w transakcję było niewystarczające”. Deal upadł, a jednocześnie z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. sierpień 2025 07:11