28.02.2017 / 08:42
StoryEditor

Papierosy dla dzieci! Skandal? To po prostu prowokacyjna akcja ekologów

Strona startowa serwisu Smog ()
Od niedzieli przez Internet przetacza się fala informacji o rzekomo otwartym w Warszawie sklepie z papierosami dla dzieci. Sprawa zainteresowała praktycznie wszystkie media, od Wyborczej, przez Bankiera, portale stołeczne, aż po Eska Rock. Tymczasem mamy do czynienia z akcją aktywistów ze stowarzyszenia Miasto Jest Nasze, którzy chcą ostrzegać warszawiaków przed smogiem.

W piątek w witrynie sklepu przy ul. Szpitalnej w Warszawie zawisły plakaty z informacją, że będą tu sprzedawane papierosy dla dzieci. W Internecie pojawiła się stosowna strona, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 13:28
StoryEditor

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi pracuje nad tzw. ustawą hiszpańską i punktuje rozwiązania tamtejszego rządu: „Nie spełniły oczekiwań wszystkich rolników”

W Hiszpanii rolnicy muszą otrzymywać za produkty kwotę przekraczającą koszty produkcji
W MRiRW trwają prace nad rozwiązaniem, które ma zapewnić wyższą rentowność polskim producentom rolnym. Ma ono być wzorowane na rozwiązaniach wprowadzonych w Hiszpanii i zapewnić im sprzedaż produktów pośrednikom i sieciom handlowym zawsze powyżej kosztów produkcji. Polscy urzędnicy twierdzą jednak, że na Półwyspie Iberyjskim niekoniecznie przyniosły one spodziewane rezultaty.

Hiszpania w grudniu 2021 roku wdrożyła do swojego prawa zapisy unijnej dyrektywy w sprawie nieuczciwych praktyk handlowych w relacjach między przedsiębiorcami w łańcuchu dostaw ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 12:02
StoryEditor

Co napędza dzisiaj Grupę Eurocash? Czym jest hurtownia omnichannelowa? I czy można przestawić lokalny handel na e-commerce?

Z platforma eurocash.pl korzysta obecnie ponad 45 tys. klientów spółek grupy Eurocash (fot. Rafal Oleksiewicz)
Z platformy eurocash.pl korzysta obecnie 45 tys. sklepów, punktów gastronomicznych oraz innych mikroprzedsiębiorców. Grupy Eurocash ta liczba zdaje się jednak nie zadowalać, gdyż zapowiada kolejne inwestycje w to rozwiązanie. Przypisuje mu też dosyć duże znacznie w swojej strategii.

Udział zakupów realizowanych za pośrednictwem platformy eurocash.pl rośnie we wszystkich czterech hurtowych spółkach Grupy. Największy jest on obecnie w spółce Eurocash Dystrybu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21. wrzesień 2023 19:10