22.08.2017 / 09:22
StoryEditor

Paragon "dla męża" - udany pomysł marketingowy, czy nie?

Żart z paragonem ”dla męża” okazał się skutecznym chwytem marketingowym (fot. Pixabay CC0)
Sklep online eButik.pl wpadł na ciekawy pomysł marketingowy. Firma zażartowała na Facebooku, że w jej aplikacji zakupowej występuje opcja Paragon "dla męża". Liczba reakcji użytkowników skoczyła z kilkudziesięciu do ponad 9 tys.

W ramach opcji Paragon "dla męża" można rzekomo wystawić fikcyjny paragon o wartości obniżonej o 50%, do pokazania mężowi, żeby nie narzekał na zbyt wysokie wydatki na odzież. Ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 68% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
01.12.2025 / 19:55
StoryEditor
Rewolucja w Stokrotce! Sieć instaluje elektroniczne etykiety w pierwszym markecie

Stokrotka wprowadza technologiczną rewolucję w Lublinie. Pod koniec listopada otwarto nowy supermarket przy ul. Kameralnej 1, który jako pierwszy w całej sieci został wyposażony w elektroniczne etykiety cenowe. To ważny krok w modernizacji formatu sklepów Stokrotka i podniesieniu jakości obsługi klientów.

- To projekt, który od samego początku tworzyliśmy w oparciu o nowoczesne standardy handlowe, wysoką jakość produktów oraz rozwiązania technologiczne realnie usprawniające zakup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2025 / 11:59
StoryEditor
Sieć Flying Tiger Copenhagen oddaje klientów zewnętrznemu operatorowi
Sklep sieci Flying Tiger Copenhagens w Turcji

Flying Tiger Copenhagen powierza obsługę klienta polskiemu centrum Armatis w Gdańsku. Już po kilku miesiącach wskaźnik satysfakcji klientów wzrósł powyżej 90%, pokazując, że Polska staje się kluczowym hubem outsourcingu call center w Europie. Sprawdź, jak polskie centra łączą wielojęzyczną obsługę, AI i konkurencyjne ceny, by wspierać międzynarodowe marki.

Polska jako kluczowy hub dla obsługi klienta w Europie

Duńska sieć sklepów Flying Tiger Copenhagen zdecydowała się powierzyć obsługę klienta polskiemu centrum Armatis w Gdańsk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2025 03:29