10.04.2019 / 09:19
StoryEditor

Polacy szturmują kina, w czym sprzyja zakazu handlu w niedziele

(fot. Pit1233/Wikimedia Commons, na lic. CC0)
W pierwszym kwartale 2019 r. do kin w Polsce przyszło 18,63 mln widzów, co oznacza wzrost o 7,7 proc. Przychody operatorów kin ze sprzedaży biletów wzrosły natomiast w tym okresie o 8,8 proc., do ok. 350 mln zł. To efekt m.in. bardziej restrykcyjnych ograniczeń handlu w niedziele - donosi "Rzeczpospolita".

Dziennik zauważa, że również w ubiegłym roku wyniki operatorów kin były znakomite. W całym 2018 r. liczba sprzedanych biletów wzrosła o 5,5 proc. (do 59,7 mln), a przychody z ic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 16:17
StoryEditor
Carrefour oddaje klientom pieniądze za zakupy. Ile, komu i pod jakimi warunkami?
Sieć Carrefour walczy o lojalność klientów, organizując loterię pod hasłem ”Kasa wraca” (fot. materiały prasowe)

Carrefour ruszył z loterią pod hasłem "Kasa wraca", która pozwoli niektórym klientom odzyskać pieniądze wydane na zakupy. Akcja ma premiować lojalność wobec sieci, o którą zabiegają obecnie wszyscy gracze detaliczni.

Przez dwa tygodnie, począwszy od 8 września 2025 r., w sklepach Carrefour trwa loteria pod hasłem "Kasa wraca". Udział w niej jest dość prosty, na czym jak podkreśla Toma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 18:32
StoryEditor
Zakupy z psem? Coraz więcej Polaków mówi tak
Psy w galeriach handlowych. Rośnie akceptacja i nowe zasady dog-friendly retail (fot. Shutterstock)

Ponad połowa Polaków pozytywnie ocenia obecność psów w galeriach handlowych, a dla wielu klientów zakupy z pupilem stają się elementem codzienności. Nowe badanie pokazuje, że dog-friendly retail przestaje być niszowym udogodnieniem, a staje się standardem, który musi uwzględnić branża. Jakie są oczekiwania klientów i jakie wyzwania stoją przed centrami handlowymi?

Badanie przeprowadzone przez Posnanię we współpracy z Inquiry ujawnia, że aż 60 proc. Polaków pozytywnie ocenia obecność zwierząt towarzyszących w galeriach handlowych. Tylko 8 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 07:01