09.06.2023 / 10:58
StoryEditor

Pracowniczki i pracownicy Ikea pójdą w warszawskiej Paradzie Równości. Po raz pierwszy nie będą tam anonimowo

Pracownicy Ikea po raz pierwszy będą uczestniczyć w warszawskiej Paradzie Równości (fot. materiały prasowe)
Obchodzony w czerwcu każdego roku Miesiąc Dumy obfituje w wydarzenia i akcje będące wyrazem wsparcia społeczności LGBT+. Jedną z nielicznych sieci detalicznych działających w Polsce, która się w nie angażuje jest Ikea. Co firma zaplanowała na tegoroczny Pride Month? 

W tym roku pracowniczki i pracownicy Ikea po raz pierwszy pojawią się na warszawskiej Paradzie Równości, która odbędzie się w sobotę 17 czerwca, reprezen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2025 / 10:53
StoryEditor
Rynek UE zalewają podróbki żywności i napojów, często trujące. Na co uważać najbardziej? Jak się chronić?
Raport EUIPO ujawnia ogromną skalę podróbek żywności i napojów na rynku UE (fot. Shutterstock)

Na rynek Unii Europejskiej trafia ogromna ilość podrabianej żywności i napojów. Tylko jeden sektor traci rocznie prawie 2,3 mld euro. W podróbkach wykrywane są niebezpieczne substancje. Sfałszowane produkty pochodzą najczęściej z dwóch krajów. Raport Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) "Co trafia na nasz stół?".

Co trafia na nasz stół?

Z tekstu dowiesz się:

  • jaka jest skala działalności fałszerzy żywności?
  • jakie niebezpieczne substancję są wykrywane w podróbkach?
  • jak ba...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2025 / 00:02
StoryEditor
Jaka jest średnia wartość koszyka w branży cateringu dietetycznego?

Rynek usług cateringowych w Polsce rośnie w siłę. W 2023 był wyceniany na 3 mld złotych przy wzroście CAGR 19 proc. Po spektakularnych wynikach w okresie pandemii zainteresowanie dietą pudełkową nie spada. Jednak zgodnie z przewidywaniami analityków rozwój tego sektora wyhamował, a promocja produktów na nasyconym konkurencją rynku wymaga większej kreatywności od firm oferujących usługi cateringowe.

Platforma Admitad, przeanalizowała ponad 100 tysięcy zamówień złożonych przez polskich klientów na serwisach firm z branży cateringu w latach 2023–2024 oraz w pierwszym kwartale...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 21:09