16.01.2025 / 17:17
StoryEditor

Rafał Trzaskowski w pierwszym dniu kampanii wyborczej odwiedził... sklep Chortenu

Rafał Trzaskowski w sklepie sieci Chorten (fot. za X/@trzaskowski_)

Wizyty w sklepach spożywczych to stały element kampanii wyborczych w Polsce. Nie inaczej będzie podczas tegorocznych zmagań o prezydenturę, o czym przekonaliśmy się... już w pierwszym dniu po zarządzeniu wyborów przez marszałka Sejmu. Zdjęciami ze sklepu zdążył już się pochwalić Rafał Trzaskowski, kandydat Platformy Obywatelskiej.

Rafał Trzaskowski w czwartek rano zainaugurował w Warszawie swoją kampanię prezydencką, a już po południu opublikował kilka zdjęć z zakupów w jednym ze sklepów w Łomży. Wybór polityka padł na placówkę handlową sieci Chorten.

Trzaskowski w Łomży

- Łomża. Zakupy w lokalnym sklepie. Oczywiście wybieram polskie produkty. Najlepsze - napisał Rafał Trzaskowski w serwisie X (dawny Twitter).

 

 

Prezydentowi Warszawy szybko odpisał inny kandydat na prezydenta RP Sławomir Mentzen. - Szkoda, że Warszawa ma autobusy z Chin, gaz od Rusków i drzewka z Niemiec - czytamy we wpisie opublikowanym przez polityka Konfederacji.

Dodajmy, że w listopadzie ub.r., w trakcie tzw. prekampanii, Rafał Trzaskowski odwiedził piekarnię firmy Putka.

Trwa kampania, muszą być zakupy

Przypomnijmy, że w poprzednich kampaniach wyborczych - czy to prezydenckich, czy parlamentarnych - wizyty polityków w sklepach były motywem wykorzystywanym wyjątkowo często. W sklepach w trakcie kampanii pojawiali się m.in. Jarosław Kaczyński, Beata Szydło, Andrzej Duda i Donald Tusk.

Pokazanie się w sklepie spożywczym w trakcie kampanii zwykle służy politykom opozycji do wygłoszenia tez o drożyźnie w kraju. Dla polityków związanych z obozem władzy cel takiej wizyty musi być inny - w przypadku Trzaskowskiego było nim złożenie deklaracji o wybieraniu polskich produktów i robieniu zakupów w lokalnych (w domyśle: polskich) sklepach.

CZYTAJ TAKŻE: Zerowy VAT na żywność powróci?! Chce tego Karol Nawrocki, popierany przez PiS kandydat na prezydenta

image
Rafał Trzaskowski w sklepie sieci Chorten
FOTO: fot. X/@trzaskowski_
18.09.2025 / 13:52
StoryEditor
Właściciel marki 4F inwestuje w sieć Intersport. Kurs spółki na giełdzie rośnie o niemal 50%!

Firma Intersport Polska podpisała umowę objęcia akcji z OTCF S.A., właścicielem marki 4F i dotychczasowym akcjonariuszem spółki, jednym z liderów branży sportowej. Inwestycja wzmacnia partnerstwo obu firm i wpisuje się w długoterminową strategię transformacji Intersport, zwłaszcza w obszarze oferty produktowej, a także wzmacnia pozycję spółki na konkurencyjnym rynku sportowym.

Intersport umocnił strategiczną współpracę z OTCF, a nowa inwestycja stanowi ważny etap w umacnianiu pozycji obu firm. W kolejnych krokach partnerzy będą pogłębiać istniejącą ws...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.09.2025 / 10:50
StoryEditor
Gąska mocno kąsa! Sieć Jysk osiąga rekordowy obrót na wymagającym rynku wyposażenia wnętrz
Jysk (mat. pras.)

Jysk – międzynarodowa sieć handlowa o skandynawskich korzeniach – osiągnęła rekordowe wyniki finansowe w roku 2024/25. Firma zwiększyła obrót o 11,8 proc., osiągając 46,3 mld DKK (6,2 mld EUR). Do sklepów Jysk trafiła także rekordowa liczba 13,7 mln nowych klientów, którzy skorzystali z atrakcyjnych ofert w kategorii „sleeping & living”.

Rekordowy obrót i wzrost sprzedaży w Jysk

W roku finansowym 2024/25 sieć Jysk - z charakterystyczną gąską w logo - ponownie udowodniła siłę swojego modelu biznesowego, mimo t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. październik 2025 09:52