03.06.2020 / 10:24
StoryEditor

Rusza kampania nawołująca do kupna polskiej żywności w sklepach. Inicjatorem... PGE

Kadr ze spotu PGE w ramach kampanii ”Polskie - kupuję to” (PGE)
Polska Grupa Energetyczna zainaugurowała kampanię "Polskie - kupuję to!" i wypuściła z tej okazji pierwszy spot, nawołujący do kupna polskich produktów spożywczych.

W filmie pojawia się kobieta na zakupach w sklepie. Podczas przeglądania towarów na półkach, produkty przemawiają do klientki w języku francuskim, chińskim, hiszpańskim, włoskim...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
07.09.2023 / 18:46
StoryEditor

Carrefour wprowadza nową markę hurtowni dyskontowych do Europy. Gdzie będzie ją rozwijał?

Na zdj. Atacadao w brazylijskim mieście Salvador (fot. Joa Souza/Shutterstock)
Sieć Carrefour oficjalnie zarejestrowała we Francji znak towarowy Atacadao. To format rozwijany już przez omnikanałową sieć w Brazylii i Maroku, niebawem mający zadebiutować w Europie.

W ramach strategii rozwoju do roku 2026 Carrefour chce kłaść większy nacisk na rozwój formatów dyskontowych. Sieć ogłosiła m.in. zamiar uruchomienia 200 nowych placówek ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 09:17
StoryEditor

Hołownia grzeje temat handlu w niedziele. "Wkurza was to, że sklepy są pozamykane?"

Szymon Hołownia zapowiada częściowe zniesienie zakazu handlu w niedziele (fot. S.Hołownia/Twitter)
Podczas super-soboty wyborczej przedstawiciele kilku komitetów odnieśli się do kwestii niedzielnego handlu. Szymon Hołownia, szef Polski 2050 i jeden z liderów Trzeciej Drogi, zapowiedział "uwolnienie handlu w dwie niedziele w miesiącu". Dzień później mówił na ten sam temat, wykorzystując fakt, iż mieliśmy wówczas do czynienia z niedzielą niehandlową.

"I kolejna niehandlowa niedziela. Polacy nie chcą mniej pracować, chcą więcej zarabiać. Zniesiemy zakaz handlu z korzyścią dla pracowników i właścicieli sklepów" - napisał ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22. wrzesień 2023 04:23