17.08.2017 / 15:26
StoryEditor

Ryanair domaga się ograniczenia sprzedaży alkoholu na lotniskach

Nietrzeźwi pasażerowie sprawiają kłopoty liniom lotniczym (Archiwum Wiadomości Handlowych)
Tanie linie lotnicze Ryanair zwróciły się do zarządów brytyjskich portów lotniczych o ograniczenie sprzedaży alkoholu pasażerom. Proponowany limit miałby wynosić co najwyżej dwa drinki. Wzrasta liczba incydentów z udziałem nietrzeźwych pasażerów – informuje Bankier.pl.

Przewoźnik w specjalnym komunikacie poinformował, że wystąpił do brytyjskich portów lotniczych z żądaniem wprowadzenia ograniczeń w sprzedaży pasażerom alkoholi wysokoproc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 00:37
StoryEditor
Wejście Biedronki na Słowację oznacza większą presję na producentów i sieci detaliczne. Czy dyskonter przekona do siebie patriotycznego słowackiego konsumenta?
Ján Bilinský, prezes zarządu COOP Jednota Slovensko, fot. COOP Jednota Slovensko
Słowacki premier Robert Fico, komentując kilka tygodni temu wejście Biedronki na słowacki rynek oznajmił, że zwiększy to konkurencyjność na rynku, a tym samym jest to najlepszy sposób na obniżenie cen żywności. Do tych słów w wywiadzie dla dziennika „Prawda” odniósł się Ján Bilinský, prezes zarządu COOP Jednota Slovensko, sieci handlowej, która będzie jednym z największych konkurentów portugalskiego dyskontera.

Ján Bilinský wskazał, że spodziewa się, że Biedronka zawita na Słowację pod koniec tego roku lub na początku przyszłego. Co jego zdaniem w związku z tym zmieni się na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 10:03
StoryEditor
Wielkie problemy regionalnej sieci piekarni. Nie da się konkurować z dyskontami – mówią przedstawiciele firmy
Sieć piekarni Skalski w tarapatach - zdjęcie ilustracyjne (Shutterstock)
Sieć piekarni i cukierni Skalski liczy obecnie 34 punkty, a przynajmniej tak wynika z danych umieszczonych na stronie internetowej firmy. Według dziennikarzy „Echa Dnia”, firma ma problem z wypłatą pensji w terminie i zamyka kolejne sklepy.

Piekarnie i cukiernie Skalski działają m.in. w Radomiu, Kielcach, Lublinie, Ostrowcu Świętokrzyskim, Ćmielowie, Busku Zdroju, Mielcu, Nowej Słupi, Opatowie, Sandomierzu, Stalo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. maj 2024 23:45