21.09.2018 / 11:32
StoryEditor

Sci-Fi staje się rzeczywistością. Można już porozmawiać z… mikrofalówką

Głośnik zintegrowany z asystentem głosowym Alexa (Źródło: amazon.com)
W czwartek podczas specjalnej konferencji prasowej Amazon zaprezentował serię urządzeń i gadżetów, z którymi można się komunikować głosowo. Są wśród nich m.in. kuchenka mikrofalowa i zegar ścienny.

Amazon rozwija funkcjonalność asystenta głosowego Alexa i wdraża tę technologię do pakietu 15 nowych urządzeń. Głośnik Echo Dot z asystentem głosowym Alexa jest najlepiej sprzed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
14.11.2023 / 09:07
StoryEditor
Carrefour po siedmiu latach powróci na jeden z europejskich rynków. Czy tym razem powiedzie mu się lepiej?
Carrefour Market w bułgarskiej Warnie, 2015 r. (fot. tishomir/Shutterstock)
Francuski Carrefour ponownie będzie obecny w Bułgarii. Wcześniej sieć próbowała już zaistnieć na tym rynku poprzez partnerstwo z grecką Grupą Marinopoulos, jednak przygoda ta zakończyła się bankructwem wspólnego przedsięwzięcia. Teraz Carrefour raz jeszcze chce zaistnieć na bułgarskim rynku. Czy mu się to uda?

Tym razem Francuzi chcą udzielić licencję na korzystanie z marki Carrefour z Bułgarii firmie Retail & More, która również wywodzi się z Grecji - donosi "European Superma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.11.2023 / 12:19
StoryEditor
Tomasz Parzybut, SRW RP: Przetwórcy mięsa mierzą się z drastycznym wzrostem kosztów produkcji
Tomasz Parzybut, prezes Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP (fot. Łukasz Rawa)
Inflacja wpływa tak samo na konsumentów, jak i na producentów. W ostatnich kilkunastu miesiącach borykaliśmy się z wyższymi cenami energii, gazu, transportu, opakowań. Wzrosły także koszty pracownicze. To wszystko wpłynęło na wyższe ceny produkty finalnego w sklepach. Niestety nie zrekompensowało to w pełni wyższych kosztów produkcji i w efekcie negatywnie wpłynęło to na rentowność branży mięsnej – mówi Tomasz Parzybut, prezes Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP (SRW RP).

Presja kosztowa będzie się niestety utrzymywać. Już od 1 stycznia wchodzi w życie nowa, wyższa pensja minimalna. Zakłady będą zmuszone podwyższyć wynagrodzenia najmniej zarabiaj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29. listopad 2023 07:35