Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

13.06.2022 / 12:05
StoryEditor

Słynne promocje z "darmowymi" piwami wracają do Biedronki i Lidla przed Bożym Ciałem

Biedronka i Lidl zdążyły już przywyczaić swoich klientów do regularnego organizowania promocji w stylu 6+6 albo 12+12 piw gratis. W tym tygodniu dyskonterzy ponownie zdecydowali się na ten manewr, licząc na to, że piwne promocje przed długim (dla niektórych) weekendem przyciągną klientów do sklepów. Co dokładnie przygotowali?

Biedronka w poniedziałek 13 czerwca umożliwia klientom kupno 5+5 gratis piw butelkowych Hardmade. Dzień później (14 czerwca) analogiczna promocja obowiązywać będzie na piwo butelkowe Łomża Jasne. Z kolei tylko w środę (15 czerwca) klienci Biedronki będą mogli skorzystać z promocji 10+10 gratis, którą objęte będą wszystkie piwa butelkowe Carlsberga.

A co przygotował Lidl? Piwna promocja w tej sieci potrwa tylko przez jeden dzień - w środę 15 czerwca. Dyskonter proponuje zakup 4+4 piw w butelce gratis. Choć to mniej produktów niż u Biedronki, to jednak Lidl pozostawia swoim klientom znacznie więcej swobody w zakresie miksowania piw.

10 piw gratis

Promocja w Lidlu dotyczy wszystkich piw w butelce dostępnych w sieci. Oznacza to, że klienci mogą dowolnie łączyć marki takie jak np. Desperados, Lech, Tyskie, Captain Jack, Łomża, Karmi, Somersby, Garage czy Perła.

Warunkiem skorzystania z promocji Biedronki albo Lidla jest użycie podczas zakupów karty Moja Biedronka/aplikacji Lidl Plus. Dodatkowo Biedronka wprowadza limity 10 butelek (w poniedziałek i wtorek) lub 20 butelek (w środę), a Lidl informuje, że sprzedaż artykułów prowadzona jest "tylko w ilościach detalicznych".

02.12.2025 / 10:26
StoryEditor
Konsumenci nie mają problemów z "mięsnymi" nazwami produktów roślinnych. Czy potrzebne są unijne regulacje?
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Podczas zaplanowanego na 11 grudnia posiedzenia Rady ds. Rolnictwa i Rybołówstwa Unii Europejskiej kraje członkowskie będą głosować nad potencjalnym zakazem etykiet wykorzystujących "mięsne" terminy dla produktów roślinnych. Tymczasem – jak przekonuje Fundacja ProVeg, konsumenci bez trudu rozróżniają roślinne zamienniki mięsa od produktów mięsnych.

Konsumenci akceptują stosowanie tradycyjnych nazw dla produktów roślinnych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez Panel Ariadna w grudniu 2023 roku na zlecenie Fundacji Pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2025 / 09:13
StoryEditor
TOP5 najbardziej drożejących produktów w sklepach. Ceny, których produktów mogą przyprawić o ból głowy? [DANE]
13 z 17 kategorii produktów kupowanych przez Polaków najczęściej było w październiku br. droższych niż przed rokiem (fot. Shutterstock) 

Październik przyniósł zmianę w czołówce kategorii produktów, których zakupy najbardziej drenują kieszenie Polaków - wynika z najnowszego raportu “Indeks cen w sklepach detalicznych”, przygotowanego przez UCE Research i Uniwersytety WSB Merito. Które produkty drożeją najmocniej, a które - jako nieliczne - tanieją?

W październiku większość kategorii najczęściej kupowanych przez Polaków była droższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Wzrosty cen dotyczyły 13 kategorii, spośród 17 an...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2025 04:53