19.07.2018 / 15:16
StoryEditor

Tesco zapłaciło 250 funtów w ramach rekompensaty za… przejechanego kota

(fot. Pixabay CC0)
Jeden z kierowców Tesco, zatrudniony przy dostawach zamówień online, przejechał kota. Zachował się przy tym mało delikatnie i przysporzył dodatkowego stresu właścicielom nieszczęsnego zwierzaka. Sieć przekazała pogrążonej w żalu rodzinie rekompensatę w wysokości 250 funtów. Kierowca zostanie ponownie przeszkolony, z naciskiem na troskę o dobrostan zwierząt. Sprawę relacjonuje brytyjska bulwarówka Metro.

Staruszka Bonnie, ukochany pupil 33-letniej Sue Guy-Spratt, licząca sobie 18 lat kotka o sierści koloru żółwiej skorupy, spała sobie na drodze przed domem – w spokojnej okolicy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2024 19:11