04.06.2024 / 11:31
StoryEditor

Ubrania dla fanów Lidla wracają do sprzedaży w sklepach sieci. Tym razem jest ich więcej: dresy, kolarki, nerki...

Ubrania dla fanów Lidla (fot. Lidl)
Od tego czwartku w stacjonarnych sklepach sieci Lidl w Polsce będzie można kupić szereg ubrań w barwach popularnego dyskontera, z logo sieci lub z hasłami znanymi z reklam firmy, na czele ze słynnym "Jak sobota, to...". Sprawdź, co tym razem trafi do sklepów Lidla.

Lidl już wcześniej sprzedawał klapki czy skarpety dedykowane swoim fanom, jednak tym razem artykułów modowych dostępnych w sklepach sieci będzie więcej. Do sprzedaży trafią kapelusze z bawełny, t-shirty damskie i męskie, nerki, a nawet damskie kolarki.

Klienci kupić będą mogli także koszule i bluzy męskie, spodenki dresowe dla mężczyzn oraz komplety dresowe damskie. Ofertę uzupełnią: klapki i buty sportowe (w wariantach damskich i męskich) oraz skarpetki - tym razem sprzedawanych wzorów będzie więcej (łącznie osiem, przy czym nie wszystkie wzory będą dostępne w każdym rozmiarze). W asortymencie dla fanów Lidla pojawi się również kubek ze słomką (w kilku wariantach).

Ubrania (i nie tylko) w żółto-niebieskich barwach kojarzących się z Lidlem trafią do sklepów sieci już w czwartek 6 czerwca. Dostępne będą także w sklepie internetowym dyskontera.

Sklepy spożywcze mają swoich fanów

Sprzedaż ubrań dedykowanych sympatykom sieci sklepów spożywczych to trend, który widoczny jest w Polsce od kilku lat. Przypomnijmy, że kolekcje odzieży czy gadżetów dla swoich fanów przygotowały również chociażby Biedronka czy Aldi. Dawniej podobne artykuły produkowane były raczej z myślą o rozdawaniu pracownikom, a nie sprzedawaniu klientom sieci handlowych.

W przypadku Lidla tego typu produkty po raz pierwszy trafiły do sprzedaży w kwietniu 2021 r. W większości lokalizacji skarpety, buty sportowe czy klapki wyprzedały się już pierwszego dnia. Od tamtej pory produkty kilkukrotnie powracały do sprzedaży, a asortyment dla fanów marki jest sukcesywnie rozszerzany.

image
Ubrania dla fanów Lidla (fot. Lidl)
FOTO: fot. Lidl

 

wiadomoscihandlowe.pl
12.12.2025 / 08:03
StoryEditor
Nowa strategia Eurocash pomija wyzwania rynkowe i nie daje konkretnych rozwiązań [EKSPERT]
Michał Sadecki, prezes MSL Consulting, sceptycznie ocenia najnowszy biznesplan Grupy Eurocash

Strategia Eurocash na lata 2026-2027 to dokument pełen nadziei, życzeń i ambitnych obietnic, jednak trudno nie zauważyć sceptycyzmu inwestorów i wyzwań, przed jakimi stoi hurtownik w sektorze grocery w Polsce - tak Michał Sadecki, prezes MSL Consulting, ocenia najnowszy biznesplan Grupy Eurocash.

W artykule przeczytasz:

  • Wojna pomiędzy Biedronką a Lidlem a wpływ na inne sieci 
  • Plusy i minusy strategii Grupy Eurocash
  • Sprzeczność interesów pomiędzy hurtownikami a ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2025 / 17:59
StoryEditor
Biedronka otwiera magazyn przyszłości. Wiemy, jakie technologie w nim wykorzysta
W 2027 r. Biedronka otworzy 18. centrum dystrybucyjne w Polsce (fot. materiały prasowe).

W 2027 r. Biedronka uruchomi 18. centrum dystrybucyjne w Polsce. Ma być ono zlokalizowane w centralnej Polsce - dokładnie w Opocznie w woj. łódzkim. Dyskonter deklaruje, że będzie to magazyn przyszłości. Czy będzie w nim miejsce dla ludzi?

O tym, że Biedronka zamierza uruchomić centrum dystrybucyjne w Opocznie, wiadomo już od pewnego czasu. Pisaliśmy o tym na portalu wiadomoscihandlowe.pl wiosną 2024 r.

Nowe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. grudzień 2025 21:47