04.06.2024 / 11:31
StoryEditor

Ubrania dla fanów Lidla wracają do sprzedaży w sklepach sieci. Tym razem jest ich więcej: dresy, kolarki, nerki...

Ubrania dla fanów Lidla (fot. Lidl)
Od tego czwartku w stacjonarnych sklepach sieci Lidl w Polsce będzie można kupić szereg ubrań w barwach popularnego dyskontera, z logo sieci lub z hasłami znanymi z reklam firmy, na czele ze słynnym "Jak sobota, to...". Sprawdź, co tym razem trafi do sklepów Lidla.

Lidl już wcześniej sprzedawał klapki czy skarpety dedykowane swoim fanom, jednak tym razem artykułów modowych dostępnych w sklepach sieci będzie więcej. Do sprzedaży trafią kapelusze z bawełny, t-shirty damskie i męskie, nerki, a nawet damskie kolarki.

Klienci kupić będą mogli także koszule i bluzy męskie, spodenki dresowe dla mężczyzn oraz komplety dresowe damskie. Ofertę uzupełnią: klapki i buty sportowe (w wariantach damskich i męskich) oraz skarpetki - tym razem sprzedawanych wzorów będzie więcej (łącznie osiem, przy czym nie wszystkie wzory będą dostępne w każdym rozmiarze). W asortymencie dla fanów Lidla pojawi się również kubek ze słomką (w kilku wariantach).

Ubrania (i nie tylko) w żółto-niebieskich barwach kojarzących się z Lidlem trafią do sklepów sieci już w czwartek 6 czerwca. Dostępne będą także w sklepie internetowym dyskontera.

Sklepy spożywcze mają swoich fanów

Sprzedaż ubrań dedykowanych sympatykom sieci sklepów spożywczych to trend, który widoczny jest w Polsce od kilku lat. Przypomnijmy, że kolekcje odzieży czy gadżetów dla swoich fanów przygotowały również chociażby Biedronka czy Aldi. Dawniej podobne artykuły produkowane były raczej z myślą o rozdawaniu pracownikom, a nie sprzedawaniu klientom sieci handlowych.

W przypadku Lidla tego typu produkty po raz pierwszy trafiły do sprzedaży w kwietniu 2021 r. W większości lokalizacji skarpety, buty sportowe czy klapki wyprzedały się już pierwszego dnia. Od tamtej pory produkty kilkukrotnie powracały do sprzedaży, a asortyment dla fanów marki jest sukcesywnie rozszerzany.

image
Ubrania dla fanów Lidla (fot. Lidl)
FOTO: fot. Lidl

 

04.09.2025 / 18:32
StoryEditor
Zakupy z psem? Coraz więcej Polaków mówi tak
Psy w galeriach handlowych. Rośnie akceptacja i nowe zasady dog-friendly retail (fot. Shutterstock)

Ponad połowa Polaków pozytywnie ocenia obecność psów w galeriach handlowych, a dla wielu klientów zakupy z pupilem stają się elementem codzienności. Nowe badanie pokazuje, że dog-friendly retail przestaje być niszowym udogodnieniem, a staje się standardem, który musi uwzględnić branża. Jakie są oczekiwania klientów i jakie wyzwania stoją przed centrami handlowymi?

Badanie przeprowadzone przez Posnanię we współpracy z Inquiry ujawnia, że aż 60 proc. Polaków pozytywnie ocenia obecność zwierząt towarzyszących w galeriach handlowych. Tylko 8 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.09.2025 / 08:07
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Perły Rynku FMCG! System kaucyjny, Żabka, Biedronka, E.Leclerc, Orlen, Bricomarche, Media Expert

Finał kolejnej edycji badań Perły Rynku FMCG! System kaucyjny coraz bliżej, ale wciąż jest wiele niewiadomych, producenci i handlowcy mają wiele powodów do niepokoju. Sieci handlowe inwestują w rozwój – Bricomarche wrzuca wyższy bieg, E.Leclerc modernizuje sklepy, Orlen uruchomi sklep autonomiczny, Media Expert rusza z platformą marketplace. Tymczasem ministerstwo rolnictwa przygląda się markom własnym, a UOKiK zadaje kolejny cios sieci Biedronka.

Podsumowanie kolejnej edycji badania Perły Rynku FMCG. LISTA LAUREATÓW!

Perły Rynku FMCG

Podsumowujemy kolejną edycję badań Perły Rynku. Menedżerowie odpowiedzialni za pol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 09:05