07.09.2021 / 08:05
StoryEditor

Żabka stara się zażegnać kryzys wizerunkowy. Sieć w ogniu krytyki za inspirację działaniami instagramerki

Nie taki efekt miała wywołać nowa komunikacja marketingowa sieci Żabka. Zamiast pozytywnych reakcji, w internecie pojawiły się oskarżenia o... kradzież własności intelektualnej, a konkretniej kopiowanie przez firmę działań pracownicy jednego ze sklepów sieci.

Nowy styl komunikacji Żabki - publikowanie treści humorystycznych, nawiązujących do memów i nie wyglądających na profesjonalne - do złudzenia przypomina posty, jakie pojawiały s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Przegląd prasy
10.12.2025 / 11:13
StoryEditor
Eurocash porządkuje hurt i dystrybucję. Grupa zamknie część hurtowni cash&carry i wzmocni logistykę
Hurtownia sieci Eurocash

Eurocash w nowej strategii jasno definiuje rolę hurtu i dystrybucji: zamiast ekspansji stawia na efektywność, eliminację nierentownych formatów i wzmocnienie dystrybucji jako filaru całego modelu franczyzowego. To fundamentalna zmiana względem poprzednich lat, w których sieć Cash & Carry stanowiła kluczowy element. Dziś ta część biznesu ma być rentowna, stabilna i zoptymalizowana pod względem kosztowym.

Eurocash wzmocni swoją logistykę. Ma być bardziej efektywna

Eurocash podkreśla, że hurt w Polsce jest rynkiem niskomarżowym, z dominacją dużych graczy i mocną presją dyskont...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2025 / 12:09
StoryEditor
Wosana przyspiesza inwestycje. Firma będzie mocniej czerpać od swoich japońskich właścicieli
Andrzej Odzioba, prezes Wosany zapowiada inwestycje w kolejne zakłady produkcyjne i rozszerzanie portfolio o napoje inspirowane trendami z Japonii (fot. materiały prasowe)

Firma Wosana, przejęta w 2024 r. przez japońską DyDo Group, inwestuje w zaplecze produkcyjne. To, co będzie produkować ma lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów, którzy coraz chętniej wybierają produkty naturalne, funkcjonalne i inspirowane światowymi trendami – także tymi pochodzącymi z Japonii.

W centrum strategii Wosany stoją inwestycje w zakład w Andrychowie, gdzie w marcu 2025 r. ruszyła kolejna linia aseptyczna. Nowa infrastruktura umożliwia produkcję napojów be...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2025 12:54