01.08.2024 / 11:30
StoryEditor

Jak rozzłościć klientów e-sklepów? Brak mobilnej wersji strony to kardynalny błąd

Rola m-commerce coraz bardziej rośnie (fot. Shutterstock)

Polacy oczekują, że e-sklep będzie miał mobilną wersję strony. Tylko dla 12 proc. nie ma to znaczenia, czyli dla 88 proc. internautów ważne jest aby e-sklep miał swoją wersję dedykowaną na telefon i dostosowaną pod kątem usability, a najlepiej wykorzystującą dodatkowe możliwości, jakie stwarza smartfon. W porównaniu do zeszłego roku to wzrost aż o 15.p.p. – wynika z raportu "Omni-commerce. Kupuję wygodnie" opracowanego przez Mobile Institute dla Izby Gospodarki Elektronicznej.

Internauci w tym roku prócz stawiania na wygodę, łatwiej denerwują się gdy e-sklep nie ma odpowiedniej wersji mobilnej. Wtedy ostrzegają innych i dzielą się swoimi złymi doświad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2025 / 23:12
StoryEditor
Szwedzki fundusz inwestycyjny poluje na dwie firmy z branży FMCG, ich oferty świetnie się uzupełniają
ACO produkuje kosmetyki do pielęgnacji skóry dla kobiet, mężczyzn i dzieci

Szwedzki fundusz Kairos Bidco, należące do globalnej firmy KKR, zgłosiło do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wniosek o zgodę na koncentrację. Inwestor chce przejąć kontrolę nad firmą ACO Hud Nordic AB – skandynawskim producentem kosmetyków i dermokosmetyków – oraz nabyć część aktywów od irlandzkiej firmy Perrigo Company.

Kairos Bidco AB, powołane specjalnie do realizacji tej inwestycji, działa w ramach struktur KKR – globalnej firmy inwestycyjnej specjalizującej się w alternatywnym zarządzaniu a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2025 / 10:16
StoryEditor
Zalando kontra Komisja Europejska. Jest wyrok Sądu UE
Unijny Sąd oddalił skargę Zalando (fot. T. Schneider/Shutterstock)

Sąd UE oddalił skargę Zalando na decyzję Komisji Europejskiej o wskazaniu marketplace‘u wspomnianej firmy jako "bardzo dużej platformy internetowej", co oznaczało dla spółki dodatkowe obowiązki. Tym samym unijny sąd utrzymał decyzję KE w mocy.

Komisja Europejska w kwietniu 2023 r. skazała między innymi sklep internetowy Zalando, platformę sprzedającą artykuły odzieżowe i produkty kosmetyczne, jako "bardzo dużą platf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 03:06