01.08.2024 / 11:30
StoryEditor

Jak rozzłościć klientów e-sklepów? Brak mobilnej wersji strony to kardynalny błąd

Rola m-commerce coraz bardziej rośnie (fot. Shutterstock)

Polacy oczekują, że e-sklep będzie miał mobilną wersję strony. Tylko dla 12 proc. nie ma to znaczenia, czyli dla 88 proc. internautów ważne jest aby e-sklep miał swoją wersję dedykowaną na telefon i dostosowaną pod kątem usability, a najlepiej wykorzystującą dodatkowe możliwości, jakie stwarza smartfon. W porównaniu do zeszłego roku to wzrost aż o 15.p.p. – wynika z raportu "Omni-commerce. Kupuję wygodnie" opracowanego przez Mobile Institute dla Izby Gospodarki Elektronicznej.

Internauci w tym roku prócz stawiania na wygodę, łatwiej denerwują się gdy e-sklep nie ma odpowiedniej wersji mobilnej. Wtedy ostrzegają innych i dzielą się swoimi złymi doświad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 00:04
StoryEditor
Rafał Brzoska chce ułatwić firmom korzystanie z terminali płatniczych POS. Co chce zrobić?
Rafał Brzoska, prezes InPost (InPost)

Rafał Brzoska, szef Grupy Inpost, a jednocześnie pełnomocnik przedsiębiorców ds. deregulacji w ramach inicjatywy SprawdzaMY, chce dostosowania przepisów o terminalach płatniczych do standardów UE – usunięcie nadmiarowych regulacji w polskiej ustawie z 2024 roku, które obejmowały także zwykłe terminale płatnicze POS, mimo że Dyrektywa EAA dotyczy jedynie terminali samoobsługowych.

Rafał Brzoska, pełnomocnik przedsiębiorców ds. deregulacji SprawdzaMY – Inicjatywa Przedsiębiorcy dla Polski wskazał, że wprowadzono pierwsze postulaty dotyczące zlikwidowania n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 14:52
StoryEditor
Piotr Biela, Grupa Blix: Dyskonty muszą mocniej zawalczyć o klienta w komunikacji oferty grillowej
Piotr Biela, business development managere w Grupie Blix spodziewa się, że największy wzrost zainteresowania promocjami przed majówką, a także w całym maju wystąpi w supermarketach (fot. materiały prasowe)

Promocje, na jakie produkty będą najbardziej interesowały klientów przed majówką i w całym maju? Gdzie wzrost zainteresowania tymi produktami będzie największy? Piotr Biela, business development manager w Grupie Blix ma odpowiedź na te pytania.

- Bazując na analizie danych z dwóch poprzednich lat, prognozujemy, że największy wzrost zainteresowania promocjami związany ze zbliżającą się majówką (rozumiany jako przeglądan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 02:37