24.05.2024 / 14:21
StoryEditor

Markety alkoholowe Duży Ben od Grupy Eurocash nawiązały partnerstwo z Pyszne.pl. Na początek w kilku miastach

Duży Ben w Łodzi (fot. KK)
Należąca do Grupy Eurocash sieć marketów alkoholowych Duży Ben nawiązała współpracę z Pyszne.pl – firmą z rynku food delivery. Dowozy do domu będą na początek realizowane z 77 sklepów sieci, a docelowo z połowy sklepów.

Użytkownicy aplikacji Pyszne.pl mogą zamawiać z dowozem do domu produkty z niektórych marketów alkoholowych Duży Ben. Obecnie usługa obejmuje artykuły dostępne w ofercie 77 sklepów sieci, m.in. w Warszawie, Krakowie, Szczecinie, Stargardzie, Gdańsku czy Gdyni. Docelowo współpraca będzie rozszerzona do 195 marketów.

Weryfikacja wieku klientów

W przypadku zakupu alkoholu za pośrednictwem platformy wiek nabywcy musi zostać skutecznie zweryfikowany. W pierwszym kroku korzystający z serwisu lub aplikacji musi zadeklarować pełnoletność przed przejściem do etapu płatności. Następnie przy odbiorze zamówienia, w razie wątpliwości co do wieku nabywcy, kurier ma prawo poprosić o okazanie dokumentu tożsamości w celu potwierdzenia pełnoletności.

W przypadku, kiedy klient nie jest w stanie udowodnić, że ukończył 18 lat, kurier nie może wydać mu przesyłki, a koszt zamówienia zostaje zwrócony zamawiającemu.

Pyszne.pl należy do grupy Just Eat Takeaway.com, serwisu działającego na światowym rynku zamawiania jedzenia online. Mająca siedzibę w Amsterdamie firma koncentruje się na łączeniu konsumentów i partnerów za pośrednictwem swoich platform. Obecnie współpraca obejmuje 679 tys. partnerów. Just Eat Takeaway.com działa w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Kanadzie, Australii, Austrii, Belgii, Bułgarii, Danii, Francji, Irlandii, Izraelu, Włoszech, Luksemburgu, Nowej Zelandii, Polsce, Słowacji, Hiszpanii i Szwajcarii.

Duży Ben to sieć specjalistycznych marketów alkoholowych, licząca ponad 400 sklepów w całej Polsce. Działa od 2016 roku i jest rozwijana przez Grupę Eurocash. Jej ofertę tworzą alkohole, a także wybór napojów niealkoholowych, przekąsek, wyrobów tytoniowych i usług convenience.

Konrad Kaszuba
17.12.2025 / 09:24
StoryEditor
Rosjanie rozpychają się w Europie. Celują w Węgry i Serbię
Sklep sieci Mere (fot. Sebastian Rennack)

Rosyjskie hard dyskonty starają się prowadzić ekspansję w Europie, głównie w krajach, w których na wschód patrzy się przychylnym okiem.

Jak zwraca uwagę portal esmmagazine.com, sieć dyskontowa Basket Plus otworzyła niedawno swój pierwszy punkt na Węgrzech, a Fix Price Group ogłosiła plany wejścia do Serbii na po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.12.2025 / 17:03
StoryEditor
Sinsay debiutuje w Gruzji. Na ilu rynkach już działa?
Salon marki Sinsay, LPP (Shutterstock)

LPP nieustannie umacnia swoją pozycję na rynkach Europy Środkowo - Wschodniej i Azji Centralnej. Kolejnym krajem, w którym spółka rozpoczyna działalność, jest Gruzja - 46. rynek w portfolio firmy. Ten rok był rekordowy pod względem liczby wejść na nowe rynki.

Po niedawnym debiucie w Azerbejdżanie, następnym etapem rozwoju Grupy na Kaukazie jest wejście na rynek gruziński. Decyzja o tym kierunku wpisuje się w kluczowe założenia LPP, w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 16:30