17.11.2022 / 11:06
StoryEditor

ASM Group będzie wspierać klientów w integracji i pełnym wykorzystaniu potencjału sprzedaży na platformie Alibaba.com

Adam Stańczak, prezes ASM Group (ASM Group)
ASM Group został partnerem serwisu Alibaba.com Singapore E-Commerce Private Limited – platformy globalnej sprzedaży B2B. Współpraca zapewni klientom Grupy ASM dostęp do międzynarodowych rynków i pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży online. Jako tzw. Alibaba Channel Partner – Gold Supplier Partner, ASM Group wesprze swoich klientów w integracji i uruchomieniu sprzedaży na Alibaba.com, towarzysząc im na każdym etapie tego procesu.

– Nadal działając w obszarze wsparcia handlu tradycyjnego, rozszerzamy ofertę o usługi wspierające naszych klientów w wejściu w erę cyfrowej transformacji. Dzięki partnerstwu z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 12:04
StoryEditor
Nowa emisja akcji Tarczyńskiego. Spółka inwestuje w rozwój produkcji i innowacje surowcowe
Jacek Tarczyński, prezes Tarczyński S.A. (fot. materiały prasowe)

Grupa Tarczyński, znana z dominującej pozycji w segmencie kabanosów, rozpoczęła proces budowy księgi popytu na nowe akcje serii G. Środki pozyskane z emisji mają zostać przeznaczone na rozbudowę mocy produkcyjnych i rozwój projektów innowacyjnych.

Grupa Tarczyński rozpoczęła budowę księgi popytu (book-building) na nie więcej niż 2 mln nowo emitowanych akcji zwykłych serii G. Zakończenie procesu zaplanowano na 22 paździer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.10.2025 / 09:00
StoryEditor
Polacy szturmują Biedronkę i Lidla. Mocny wzrost ruchu w dyskontach!
Ruch w dyskontach mocno wzrósł (fot. BartlomiejMagierowski/Shutterstock)

W trzecim kwartale br. ruch klientów wzrósł rok do roku w dyskontach i supermarketach - odpowiednio o 11,2 proc. i 5 proc. Z kolei spadł w hipermarketach i sieciach convenience - o 0,4 proc. i 0,3 proc. Unikalnych klientów przybyło w dyskontach i sklepach convenience - po 0,1 proc. rdr. Mniej odwiedzających odnotowały hipermarkety i supermarkety - spadki wyniosły odpowiednio 3,4 proc. i 1,5 proc.

Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud zrealizowanego we współpracy z UCE Research, widać wyraźne różnicowanie się dynamiki ruchu pomiędzy poszczególnymi forma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 16:39