16.11.2023 / 09:39
StoryEditor

Allegro pokazało najnowsze wyniki. W Polsce widać wzrosty, ale za granicą...

Roy Perticucci, prezes Allegro (fot. mat. pras.)
Allegro opublikowało dane finansowe za trzeci kwartał tego roku. Okazuje się, że skorygowana EBITDA wyniosła 677 mln zł, co oznacza wzrost o 26 proc. Przychody sięgnęły 2,4 mld zł, czyli zwiększyły się o 4,8 proc. Zysk netto grupy to 241,7 mln zł wobec 2,2 mld zł straty netto w analogicznym okresie zeszłego roku.

Jak Allegro poradziło sobie na polskim rynku? Wartość sprzedaży brutto (GMV) z działalności w naszym kraju wzrosła w trzecim kwartale o 10,5 proc. r/r do 13,3 mld zł, znacząco p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2024 / 10:59
StoryEditor
Każdy może zostać ambasadorem Biedronki Home. Sieć szuka osób do promowania sklepu internetowego. Jak im zapłaci?
Biedronka rozda vouchery za promocje produktów kupionych w sklepie Biedronka Home na Instagramie (fot. Shutterstock)

Choć Biedronka wydaje się być zadowolone z wyników sklepu internetowego z artykułami dla domu i ogrodu, to chce go mocniej wypromować. Sieć właśnie ogłosiła konkurs dla osób, które będą polecały produkty kupione w Biedronce Home na Instragramie.

23 września sieć Biedronka wysłała uczestnikom programu lojalnościowego Moja Biedronka mailing, w którym zachęca ich do promowania sklepu internetowego z artykułami dla dom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.09.2024 / 10:54
StoryEditor
Zalando zmienia nazwę programu usług dla sprzedawców i rozszerza jego ofertę
Siedziba Zalando w Berlinie w Niemczech (Shutterstock)

Zalando Partner Marketing Services, tak nazywa się obecnie usługa znana wcześniej jako Zalando Marketing Services. Jest ona częścią programu Zalando Partner. Odzieżowy e-commerce i marketplace postanowił zintegrować wszystkie usługi dla sprzedających na platformie i umieścić jej na jednej stronie internetowej.

Nowe narzędzie Zalando to moduł analityczny i usługi mediowe 360°. Do dotychczas znanych rozwiązań firma dołożyła opcję pomagającą lepiej planować i analizować działania marketi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. październik 2024 10:10