18.05.2021 / 09:59
StoryEditor

Amazon walczy z podróbkami na swojej platformie. Na ten cel przeznaczono ponad 700 mln dolarów

Centrum logistyczne Amazona w Lipsku (fot. Medien-gbr, CC-BY-SA-3.0)
Koncern Amazon opublikował raport za 2020 r. o ochronie marek. Firma chwali się, że do końca minionego roku zainwestowała ponad 700 mln dol. i zatrudniła ponad 10 tys. osób, aby chronić swoje serwisy przed oszustwami i nadużyciami.

Zdaniem firmy, zaimplementowane procesy weryfikacji pozwoliły zapobiec ponad 6 milionom prób utworzenia kont sprzedawcy, "powstrzymując nieuczciwe podmioty, jeszcze zanim udało ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
15.12.2025 / 13:20
StoryEditor
Z Marsa do zarządu Dino. Sławomir Niżałowski wesprze rozwój sieci supermarketów
Sławomir Niżałowski członek zarządu, dyrektor ds. organizacji i zarządzania operacyjnego Dino Polska

Dino Polska, jedna z największych sieci supermarketów w Polsce, poinformowała, że Rada Nadzorcza spółki powołała byłego szefa Mars Polska Sławomira Niżałowskiego na członka zarządu, ze skutkiem od 1 stycznia 2026 roku. Decyzja ta obejmuje wspólną kadencję zarządu, która rozpoczęła się 1 stycznia 2025 roku.

Sławomir Niżałowski w zarządzie Dino Polska

Sławomir Niżałowski ma 53 lata i przez 30 lat zdobywał doświadczenie w międzynarodowej branży FMCG. Od 1995 do 2025 roku pracowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2025 / 11:38
StoryEditor
iLunch wkracza do Polski. Wiemy, kto stoi za tą siecią i jak duże ma ambicje
Retsauracje iLunch łaczą wysokiej jakości świeże posilki z szybkością sewrisu (fot. www.ilunch.lt)

Na polskim rynku debiutuje nowa sieć gastronomiczna iLunch, której lokale działają już na Litwie, Łotwie i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Marka ma ciekawy koncept, który opisuje mottem “Fast lunch, ale nie fast food” i ambitne plany ekspansji nad Wisłą.

W styczniu w Polsce zostanie otwarta pierwsza restauracja sieci iLunch, która łączy jakość świeżych posiłków z szybkością obsługi. Na pierwszą lokalizację wybrano Trójmiasto, a ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. grudzień 2025 08:42