05.01.2022 / 10:25
StoryEditor

Answear.com ze wzrostem wyników sprzedaży w minionym kwartale o 78 proc.

Answear.com według wstępnych danych wypracował 282 mln zł sprzedaży online w IV kw. 2021, co oznacza wzrost o 78 proc. rdr.  Sprzedaż online w całym 2021 r. wyniosła 721 mln i wzrosła o 67 proc. w porównaniu do 2020 r., w którym zanotowano sprzedaż online w wysokości 433 mln zł. 

W IV kw. przychody ze sprzedaży według sprawozdawczości MSSF wyniosły  256 mln zł, co oznacza dynamikę IV kw. 2021 versus IV kw. 2020 na poziomie 75 proc., natomiast w całym 202...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 13:43
StoryEditor
Melitta w Lidlu. Niemiecki sojusz gigantów handlu i kawy w Polsce
Melitta - wchodzi na polski rynek z nową linią produktów Originals. Firma stawia na Lidl Polska jako platformę do pierwszej akcji promocyjnej

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych niemieckich marek kawowych - Melitta - wchodzi na polski rynek z nową linią produktów Originals. Firma stawia na Lidl Polska jako platformę do pierwszej akcji promocyjnej, która rozpocznie się już 23 października. W kolejnych miesiącach dostępność linii Melitta Originals będzie stopniowo rozszerzana w polskim handlu detalicznym.

Melitta pręży muskuły: Polacy kochają silne marki

Melitta łączy kunszt palenia kawy oraz ponadstuletnie doświadczenie na rynku, oferując konsumentom produkty "od ziarna do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2025 / 21:43
StoryEditor
Unilever sprzedaje swoją markę kosmetyków pielęgnacyjnych. Kto ją przejmie?
Na zdj. biuro firmy Unilever (fot. BalazsSebok/Shutterstock)

Unilever ogłosił dziś sprzedaż marki Kate Somerville firmie Rare Beauty Brands. Marka Kate Somerville obejmuje pielęgnację skóry, pielęgnację ciała oraz klinikę na Melrose Place w Los Angeles.

Marka Kate Somerville ma przed sobą świetlaną przyszłość

Mary Carmen Gasco-Buisson, dyrektor generalna Unilever Prestige podkreśla, że w ciągu ostatnich 18 miesięcy zesp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. październik 2025 13:06