11.09.2023 / 12:02
StoryEditor

Co napędza dzisiaj Grupę Eurocash? Czym jest hurtownia omnichannelowa? I czy można przestawić lokalny handel na e-commerce?

Z platforma eurocash.pl korzysta obecnie ponad 45 tys. klientów spółek grupy Eurocash (fot. Rafal Oleksiewicz)
Z platformy eurocash.pl korzysta obecnie 45 tys. sklepów, punktów gastronomicznych oraz innych mikroprzedsiębiorców. Grupy Eurocash ta liczba zdaje się jednak nie zadowalać, gdyż zapowiada kolejne inwestycje w to rozwiązanie. Przypisuje mu też dosyć duże znacznie w swojej strategii.

Udział zakupów realizowanych za pośrednictwem platformy eurocash.pl rośnie we wszystkich czterech hurtowych spółkach Grupy. Największy jest on obecnie w spółce Eurocash Dystrybu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.11.2023 / 15:33
StoryEditor
Jula uruchomiła swój 20. sklep w Polsce. Otwarto go w nowym parku handlowym
Sklep Jula (fot. Jula)
Sieć sklepów Jula otworzyła swój dwudziesty sklep w Polsce. Jest on częścią parku handlowego Ozimska Park w Opolu. To zarazem pierwszy sklep marki w tym mieście.

Jula buduje swoje sklepy w największych aglomeracjach w Polsce i tylko w Szczecinie i aglomeracji warszawskiej sieć ma po dwa markety. Jak czytamy w komunikacie sieci, dzięki ot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
23.11.2023 / 15:04
StoryEditor
Marki własne pobijają rynek produktów mięsnych… i drożeją szybciej niż brandy producentów
Znaczenie marek własnych w kategorii mięsa i wędlin rośnie. Jednocześnie produkty private labels drożeją dynamiczniej niż produkty markowe (fot. Łukasz Rawa /wiadomoscihandlowe.pl)
Znaczenie marek własnych w kategorii mięsa i wędlin rośnie. Jednocześnie produkty private labels drożeją dynamiczniej niż produkty markowe – wynika z danych zakupowych gromadzonych przez Panel Gospodarstw Domowych GfK.

Dane GfK za pierwszą połowę 2023 r. pokazują, że mięso świeże traci nabywców i zmniejsza się wolumen jego zakupów. Rosną natomiast średnie ceny i wartość zakupów kategorii....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28. listopad 2023 13:36