17.08.2022 / 13:13
StoryEditor

Grupa Modne Zakupy coraz bliżej przejęcia spółki GMZ.CO

Grupa Modne Zakupy coraz bliżej przejęcia spółki GMZ.CO (shutterstock.com)
Grupa Modne Zakupy, jeden z liderów polskiego rynku odzieżowego e-commerce, złożył oświadczenie o objęciu 2 000 nowoutworzonych udziałów w podwyższonym kapitale zakładowym spółki GMZ.CO, które pokryje wkładem pieniężnym w wysokości 2,5 mln zł. Po rejestracji tych udziałów, Modne Zakupy będzie posiadać łącznie 3 944 udziałów GMZ.CO, co będzie stanowić 30 proc. w kapitale zakładowym. Tym samym Grupa Modne Zakupy zrealizowała pierwszy cel umowy inwestycyjnej.

7 marca br. została zawarta umowa inwestycyjna, która zawierała szczegóły związane z inwestycją Grupy Modne Zakupy w zakup 30 proc. udziałów spółka GMZ.CO.

 

Jeszc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
18.12.2025 / 11:20
StoryEditor
Lidl wprowadza Lidl Plus Wrapped do Polski. Narzędzie do personalizacji zmieni zakupy
Lidl Plus (fot. nikkimeel/Shutterstock)

Lidl będzie jak Spotify. Użytkownikom swojej aplikacji we wszystkich krajach po raz pierwszy w historii udostępni w pełni spersonalizowany Lidl Plus Wrapped.

Sieć chce w ten sposób podsumować najważniejsze momenty zakupowe poszczególnych klientów w całym roku. Ma to być połączenie opowiadania historii z danymi o zakupach spożywczy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2025 / 13:45
StoryEditor
Modern Expo inwestuje w mikromobilność. Tworzy ekosystem monitoringu, ładowania i wymiany baterii
Modern Expo realizuje strategiczną inwestycję w rozwój bezpiecznej infrastruktury mikromobilności

Modern Expo S.A., europejski lider w projektowaniu i produkcji zaawansowanych rozwiązań dla handlu, logistyki oraz miejskich systemów technicznych, realizuje strategiczną inwestycję w rozwój bezpiecznej infrastruktury mikromobilności. Spółka, we współpracy z JedenŚlad sp. z o.o. (operatorem marki Hop.City), powołała nowy podmiot, który ma szansę zrewolucjonizować sposób ładowania i wymiany baterii w lekkich pojazdach elektrycznych, takich jak rowery, hulajnogi i skutery.

Inwestycja, która znaczy więcej: kapitał, technologia, sprzedaż

Zaangażowanie Modern Expo obejmuje nie tylko wsparcie finansowe, ale również udostępnienie szerokich możliwo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. grudzień 2025 17:34