21.02.2023 / 08:05
StoryEditor

Live shopping się nie przyjął? Kolejna duża platforma rezygnuje z tego rozwiązania

Instagram kończy z live shoppingiem (fot. pickpik.com)
Instagram to kolejna po Facebooku i TikToku platforma, która kończy z oferowaniem możliwości dokonywania zakupów podczas transmisji "na żywo" - czyli tzw. live shoppingiem. Już od 16 marca właściciele marek nie będą mogli oznaczać produktów w swoich transmisjach na żywo prowadzonych na Instagramie.

O sprawie donosi "Retail Detail". Meta Platforms, do którego należy Instagram, zamierza zrezygnować z live shoppingu po tym, jak podobny ruch w przypadku innego serwisu sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.01.2025 / 10:23
StoryEditor
Jak Żabka zmienia rynek usług i e-commerce? Idą duże zmiany! Obszerny wywiad z Wojciechem Krokiem, dyrektorem zarządzającym Żabka Future
Wojciech Krok, członek zarządu Żabka Polska, dyrektor zarządzający Żabka Future, rozwijający w ramach Grupy Żabka

Na rynku e-grocery wygrywa ten, kto zapewni klientowi najlepsze doświadczenie. A my wierzymy w to, że na tym rynku jesteśmy w stanie wygrać - mówi Wojciech Krok, członek zarządu Żabka Polska, dyrektor zarządzający Żabka Future, rozwijający w ramach Grupy Żabka m.in. projekty związane z nowymi technologiami, rynkiem e-grocery, aplikacjami i sklepami autonomicznymi Żabka Nano.

W jakim miejscu znajduje się obecnie polski rynek q-commerce w 2 lata po pandemii? Jak się zmienił? Ten model biznesowy okazał się chyba niezwykle trudny do skal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.01.2025 / 13:08
StoryEditor
Tajna historia sukcesu sieci Biedronka! Jak Mariusz Świtalski wraz z Portugalczykami zmienił handlowy obraz Polski
Sieć Biedronka ma już 30 lat. W tym czasie przeszła gruntowną przemianę (fot. mat.pras., Shutterstock)

Pierwszy sklep Biedronki ruszył 1 lutego 1995 r. w Śremie. Od tego czasu mija właśnie 30 lat. Przyglądamy się największemu dyskonterowi w naszym kraju - jego historii i najważniejszym wydarzeniom.

Rok 1994, budynek Elektromisu przy ul. Wołczyńskiej 18 w Poznaniu. To tu Mariusz Świtalski, twórca takich marek jak Elektromis, Eurocash, a później Żabka czy Małpka Express...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. styczeń 2025 14:20