28.05.2021 / 13:04
StoryEditor

W pandemii najlepiej sobie radzą firmy, które nauczyły się działać szybko i odważnie [RELACJA z webinaru WH i PwC]

Pandemia skłoniła do zakupów online wielu nowych konsumentów. Pokonali obawy i docenili zalety tego sposobu kupowania. Rolą detalistów jest przekształcenie tych pozytywnych doświadczeń w trwałe nawyki. W pandemii najlepiej sobie radzą firmy, które potrafiły przestawić swój model podejmowania decyzji. W cenie są szybkość, elastyczność i odwaga eksperymentowania – to niektóre wnioski z dyskusji, która odbyła się podczas webinarium Wiadomości Handlowych i firmy PwC, pt. „Rewolucja w koszyku! Pandemia, lojalność, e-commerce i nowy konsument”.

Maciej Kroenke, partner PwC Polska, lider zespołu Revenue Management w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, zaprezentował najważniejsze wnioski z najnowszego raportu firmy i zap...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.06.2025 / 16:43
StoryEditor
Zmiany w aplikacji E.Leclerc. Klienci odzyskają część pieniędzy wydanych na zakupy
E.Leclerc w Jeleniej Górze (fot. mat. prasowe)

Sieć E.Leclerc wprowadza nową funkcję do swoijej aplikacji Bonus. Każdy użytkownik może uzyskać częściowy zwrot wartości zakupów w postaci rabatów do wykorzystania przy kolejnych transakcjach.

Detalista świętuje w tym roku swoje 30-lecie w Polsce i z tej okazji przygotował nieco zmian. 

Nowa funkcja w aplikacji Bonus i na karcie lojalnościowej pozwala klientom od...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2025 / 13:38
StoryEditor
Marka Sinsay chce podbić stepy Azji Centralnej. Grupa LPP ma bardzo ambitne plany ekspansji

Ogłoszona w kwietniu strategia LPP zakłada m.in. przyspieszenie rozwoju Sinsay na nowych rynkach zagranicznych. Potentat odzieżowy, obecny już w Europie Środkowo-Południowej, spogląda na Azję Centralną. Największy dotychczas plan ekspansji zaplanowany jest z rozmachem.

Grupa LPP ogłasza plany ekspansji międzynarodowej marki Sinsay. Na początku sierpnia zaplanowane jest otwarcie pierwszego salonu w Uzbekistanie, gdzie do końca roku sieć sprz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:04