28.06.2022 / 16:39
StoryEditor

Właściciel marki Coccodrillo nawiązuje partnerstwa ze znanymi platformami marketplace

Na zdj. sklep sieci Coccodrillo (fot. mat. prasowe)
Grupa CDRL poszerza dostępność swoich produktów w internecie i sklepach stacjonarnych. Właściciel marki Coccodrillo właśnie pochwalił się, że nawiązał współpracę z nowymi platformami marketplace - Modivo.pl oraz Amazon.de. Oprócz tego otworzył pięć nowych sklepów stacjonarnych i 12 nadmorskich salonów sezonowych.

Produkty Coccodrillo są już dostępne na wskazanych powyżej platformach. Ponadto marka wzięła udział w majowej kampanii sprzedażowej na Limango.pl. Dodatkowo, firma CDRL rozpocz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 13:02
StoryEditor

POHiD chce rozmawiać z politykami o niedzielnym handlu, ale dopiero po wyborach. Wywiad z Renatą Juszkiewicz

Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (fot. Piotr Waniorek/zelaznastudio)
O obietnicach wyborczych dotyczących m.in. likwidacji zakazu handlu w niedziele, wprowadzenia obowiązkowej "lokalnej półki" w sklepach, uchwalenia ustawy franczyzowej i utworzenia państwowej sieci sklepów spożywczych, portal wiadomoscihandlowe.pl rozmawiał z Renatą Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.

Spodobały się pani związane z handlem obietnice wyborcze, które padły z ust polityków w minioną sobotę podczas konwencji?

Na pewno dyskusja na temat zakazu handlu w ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 14:28
StoryEditor

Jan Skowron nowym dyrektorem zarządzającym KiK w Polsce. Jak wyglądają plany rozbudowy sieci dyskontów?

Jan Skowron, nowy dyrektor zarządzający KiK Polska (fot. materiały prasowe)
Jan Skowron, związany ostatnio z Takko Fashion, a wcześniej m.in. z LPP i Dani Cler Milano, objął stanowisko dyrektora zarządzającego sieci sklepów KiK w Polsce. Menedżer zdradza plany dalszego umacniania pozycji KiK w Polsce i opowiada, w jakim miejscu dyskonter powinien znaleźć się za kilka lat.

Skowron dyrektorem zarządzającym KiK Polska został w lipcu br. Od grudnia 2020 r. związany był z Takko Fashion, gdzie pracował początkowo jako dyrektor sprzedaży w Polsce, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27. wrzesień 2023 20:21