05.07.2021 / 10:46
StoryEditor

Wspólny projekt Makro Polska i Inpost – nowa aplikacja zakupowa

Nowa aplikacja zakupowa (Makro)
Firmy rozpoczęły testy dostaw produktów spożywczych oraz przemysłowych w oparciu o nową aplikację InPost Fresh. Podwaliną  współpracy są silne kompetencje Makro w obszarze oferty produktów spożywczych najwyżej jakości oraz kompetencje InPost w obszarze dostaw do klienta końcowego. Efektem współpracy  jest pojawienie się nowego, silnego gracza na ryku e-grocery, który ma bardzo duże szanse na szybką i znaczną ekspansję.

Partnerstwo Makro i InPost, które  opiera się na doświadczeniu naszej firmy w obszarze najwyższej jakości produktów spożywczych i InPost w dostawie do klienta końcowego, dają podstawę, aby planować szybką  i szeroką ekspansję. Klientom oferujemy wysoką jakość dostaw ponad 10 tysięcy produktów. Szczególnie  stawiamy na kategorie, w których przez lata zbudowaliśmy  silną pozycję w tak wymagającej grupie klientów jak HoReCa. W ofercie tej jesteśmy zdecydowanym  liderem. Jest to bardzo szeroki wybór  produktów świeżych, a wśród nich m.in. świeże ryby, owoce morza, mięso oraz owoce i warzywa. Klienci odnajdą u nas swoje ulubione produkty znanych marek oraz produkty dostępne wyłącznie w Makro –mówi Dominik Branny, prezes Makro Polska.

Aplikacja InPost Fresh - czyli platforma do zamawiania produktów spożywczych - startuje testowo w Warszawie. Testy będą trwały kilka miesięcy, jednak później będzie rozszerzać zasięg, by stać się ogólnopolskim żywnościowym marketplace. 

– To prawdziwa rewolucja. Nasz partner skorzysta z wiedzy i doświadczenia jakie posiadamy w zakresie rozwiązań mobilnych a przy tym nie będzie musiał inwestować we własną logistykę ostatniej mili. Wierzymy, że nowatorskie rozwiązania w zakresie technologii i gwarantowanej jakości dostaw InPost, w połączeniu z bogatym asortymentem Makro - najwyższej jakości produktami dostępnymi dotychczas tylko dla gastronomii i biznesu - będą wyjątkową propozycją dla naszych wspólnych klientów. To także w przyszłości możliwość zaistnienia online dla wielu firm działających dotychczas tylko w trybie offline. Mamy bardzo duże doświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu aplikacji mobilnych. Nasza aplikacja InPost Mobile ma już blisko 7 mln użytkowników. Unikalny knowhow w zakresie projektowania aplikacji oraz baza klientów będzie wykorzystywana przy budowaniu popularności najnowszego marketplace w Polsce – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.

Aby zrealizować  zamówienie, wystarczy pobrać aplikację InPost Fresh - rejestracja jest szybka i intuicyjna. Już w dniu pierwszego logowania klient może zrobić i odebrać swoje pierwsze zakupy, dzięki ekspresowej  dostawie, nawet w 60 minut. Poprzez aplikację można wybierać w asortymencie ponad 10 tysięcy produktów w dostawie na ten sam i kolejny dzień - wśród nich znajduje się szeroki wybór świeżych ryb, mięsa, owoców i warzyw. Klienci mają do dyspozycji najwygodniejsze formy płatności: przedpłata (Blik, szybki przelew i karta) lub za pomocą karty i Blika przy odbiorze od kuriera.

Początkowo InPost Fresh będzie testowany na terenie Warszawy, w trzech modelach dostaw: Express z dowozem nawet w 60 min., dostawą w dniu zamówienia, oraz z dostawą zaplanowaną na kolejne dni. Co ważne, w przypadku dwóch ostatnich modeli dostaw, klienci będą mogli precyzyjnie określić godzinę, w której chcą odebrać zamówienie. Zakupy będą przewożone transportem InPost w kontrolowanej temperaturze zgodnie z rekomendacjami producenta, dzięki czemu klienci mogą mieć pewność, że produkty zachowują swoją jakość i świeżość.

Za pomocą aplikacji oprócz zrobienia zamówienia, klienci mogą śledzić poszczególne etapy realizacji. Dostawa zakupów w ramach InPost Fresh realizowana jest bezpośrednio pod drzwi klienta. InPost Fresh to zupełnie nowe doświadczenie na rynku zakupów spożywczych online, wykorzystujące wysokiej jakości produkty z Makro,  które do tej pory nie były dostępne dla tak szerokiej grup klientów oraz wypracowane przez InPost standardy obsługi klienta i technologię mobilną.

11.09.2025 / 09:58
StoryEditor
Gotówka to przeżytek, karta... również? Oto jak młodzi Polacy płacą za zakupy
Młodzi Polacy płaca kartą rzadziej od swoich rodziców (fot. Shutterstock)

Ponad połowa Polaków w wieku 18-29 lat deklaruje, że zawsze lub prawie zawsze płaci bezgotówkowo, gdy tylko ma taką możliwość, a niemal ośmiu na dziesięciu badanych przyznaje, że chętniej wraca do sklepów i punktów usługowych oferujących płatności cyfrowe. Aż 35 proc. ankietowanych we wspomnianym przedziale wiekowym rzadko lub praktycznie nigdy nie nosi jej przy sobie.

- Młodzi stawiają na wygodę, szybkość i innowacyjność, które oferuje świat cyfrowych finansów. To właśnie to pokolenie w największym stopniu zrezygnowało z gotówki na rzecz nowo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2025 / 19:40
StoryEditor
Szefa Nestle obalił romans z podwładną. Gigant spożywczy powołał właśnie jego następcę
Philipp Navratil, nowy dyrektor generalny Grupy Nestle: W pełni akceptuję strategiczny kierunek firmy, jak również istniejący plan działania na rzecz poprawy wyników Nestlé

Zarząd szwajcarskiej firmy Nestlé powołał Philippa Navratila na stanowisko dyrektora generalnego (CEO) koncernu, po odwołaniu ze skutkiem natychmiastowym Laurenta Freixe. Dotychczasowy szef firmy stracił stanowisko ze względu na romans podwładną.

Romans uderza we władze Nestle

Odejście Laurenta Freixe ze stanowiska CEO Nestle jest następstwem dochodzenia w sprawie nieujawnionego romansu z bezpośrednią podwładną, co sta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 04:32