10.11.2022 / 08:23
StoryEditor

Zalando wspiera kobiety w rozwoju kariery. Poszerza też asortyment dla osób z niepełnosprawnościami

Zalando wspieranie kobiety w rozwoju kariery. Platforma poszerza też asortyment dla osób z niepełnosprawnościami (Shutterstock.com)
Zalando zwiększyło udział kobiet na stanowiskach kierowniczych i związanych z technologiami. Platforma rozszerzyła też asortyment dla osób z niepełnosprawnościami. Trzeci coroczny raport na temat różnorodności i inkluzywności wykazuje postępy Zalando w zakresie włączenia społecznego zgodnie z ideą “inclusive by design”.

Zalando opublikowało trzeci doroczny raport na temat różnorodności i inkluzywności. Śledzi on postępy realizacji 12 zobowiązań w ramach czterech filarów strategii do.Better: pra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.07.2025 / 13:29
StoryEditor
Żabka jak włoska trattoria. Sieć ucieka konkurencji rozwijając innowacyjny portfel produktów

Żabka chce się wykreować na eksperta od włoskich smaków, a także wypromować jeden z produktów ze swojej oferty gastro. W tym celu sieć tworzy specjalny zespół testerów, którym pokieruje Stefano Terrazzino. Kto może wejść w jego skład?

Sieć Żabka buduje zespół ekspertów, którzy mają czuwać nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana - przekąski, która przypomina pizzę, ale jak twierdzi Żabka, pizzą nie jest....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2025 / 15:01
StoryEditor
Czy import z Ukrainy i Mercosur wpłynie na ceny żywności? Branża ostrzega przed utratą konkurencyjności i destabilizacją rynku
Polski drób w ogniu wyzwań: import, choroby, eksport i przyszłość sektora (fot. Shutterstock)

Polska branża drobiarska znajduje się dziś w punkcie zwrotnym. Z jednej strony notuje sukcesy eksportowe i stara się wypromować unikalne produkty, z drugiej – mierzy się z narastającą presją importową, chorobami drobiu i rozczarowaniem działaniami Unii Europejskiej. Czy sektor zdoła utrzymać swoją pozycję na europejskim i światowym rynku?

Polski sektor drobiarski nie ustaje w sprzeciwie wobec umowy handlowej z krajami Mercosur. Podczas spotkania organizacji branżowych w Krajowej Izbie Gospodarczej wyrażono j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. lipiec 2025 01:21