20.12.2022 / 17:14
StoryEditor

InPost coraz śmielej poczyna sobie w Wielkiej Brytanii. Paczkomaty z Polski pojawiają się przy kolejnych sklepach Morrisons

W lipcu br. w Wielkiej Brytanii działało 4 tys. paczkomatów InPostu (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Współpraca między firmą Rafała Brzoski, a siecią Morrisons, do której należy blisko 500 supermarketów stacjonarnych oraz sklep internetowy trwa już kilka dobrych lat. Jednak przed tegorocznym Bożym Narodzeniem zdecydowanie nabrała ona rozpędu.

Do stycznia 2023 r. paczkomaty InPost mają stać przy 100 kolejnych supermarketach Morrisons – donosi portal internetretailing.net. Obecnie działają one obok 290 pla...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2025 / 13:05
StoryEditor
Air Wick, Calgon i Cillit Bang sprzedane. Znany fundusz przejmuje popularne marki od Reckitt Benckiser
Marka Cillit Bang (fot. Shutterstock)

Fundusz Inwestycyjny Advent International podpisał umowę inwestycyjną z firmą Reckitt Benckiser na mocy której przejmie 70 proc. udziałów w portfelu marek Essential Home, w skład którego wchodzą m.in. Air Wick, Calgon, Woolite, Cillit Bang i SBP.

Jak tłumaczą przedstawiciele funduszu, wydzielenie Essential Home stworzy “dedykowaną, globalną platformę do pielęgnacji domu z ikonicznym portfolio wiodących marek – w tym Air ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 16:01
StoryEditor
Kawa drożeje na potęgę, ale chyba nic nie zaszkodzi jej popularności. Jest nieodłącznym elementem dnia niemal dla każdego [BADANIE]
Beautiful smiling young woman washing her long hair with shampoo.

Przeciętny Polak spędza na piciu kawy ponad 140 godzin w roku, a aż 82 proc. badanych sięga po nią codziennie, a co ciekawe - nie tylko dla pobudzenia, ale przede wszystkim dla przyjemności. Coca-Cola HBC – dystrybutor włoskiej marki kawy w Polsce – zapytała Polaków o ich zwyczaje związane z konsumpcją tego napoju.

Aż 82 proc. respondentów deklaruje, że pije kawę codziennie, a łączny czas, jaki z nią spędza to średnio ponad 140 godzin w roku – wynika z badania zainicjowanego przez ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 23:27