23.02.2023 / 00:21
StoryEditor

Jak przy rosnących kosztach obronić jakość i ceny? Downsizing, skimpflacja, shrinkflacja to nie jest wyjście!

W opinii ministra rolnictwa Europejski Zielony Ład będzie miał wpływ na ceny żywności w sklepach (shutterstock)
Przerzucanie części kosztów na klientów bywa konieczne, ale na mocno konkurencyjnych rynkach firmy mają niewielkie pole do manewru w tym obszarze. Z kolei obniżanie jakości produktów i usług zwykle dosyć szybko skutkuje utratą części klientów. Czy to jednak jedyne narzędzia w obliczu rosnących kosztów? Według ekspertów i praktyków, rezygnacja z dotychczas dostarczanego poziomu jakości lub podnoszenie cen to nie jedyne sposoby na okiełznanie rosnących kosztów produkcji.

Downsizing, skimpflacja, shrinkflacja – to określenia, które w ostatnim czasie mocno zyskują na popularności w nie tylko w mediach, ale i w dyskusjach branżowych czy analizach e...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2024 / 12:33
StoryEditor
Sieć Popeyes uruchamia szóstą restaurację w Polsce. To pierwsze otwarcie w tym roku
Sieć Popeyes uruchamia szóstą restaurację w Polsce (fot. mat. pras.)
9 maja Popeyes otworzy swój drugi lokal w Szczecinie. Będzie się on mieścił Outlet Park Szczecin. Oznacza to, że marka będzie mieć już sześć restauracji w naszym kraju.

– Otwieramy drugi Popeyes w Szczecinie, tym razem dla mieszkańców prawobrzeża oraz przyjezdnych i odwiedzających z okolicznych miejscowości – mówi Jakub Aleksandrowicz, marketin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2024 / 18:35
StoryEditor
Lidl wprowadza zmiany w aplikacji mobilnej. Chodzi o sposób aktywowania kuponów
Lidl wprowadza zmiany w aplikacji mobilnej (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Zmiany w aplikacji Lidl Plus mają ułatwić jej użytkownikom korzystanie z rabatów. Na razie nie chodzi jednak o polski rynek a o Szwajcarię, gdzie sieć testuje nowe rozwiązanie. Na czym ono dokładnie polega?

Żeby korzystać z rabatów w aplikacji Lidl Plus, niezbędne jest ręczne aktywowanie kuponów na ekranie głównym lub w zakładce "Kupony". Jednak jak informuje "Lebensmittel Zeitung"...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2024 21:04