14.02.2022 / 16:02
StoryEditor

Uber Technologies notuje w czwartym kwartale 2021 r. duże wzrosty wskaźników. Uber Eats przerósł część taksówkarską

Uber Eats realizuje dostawy zakupów w średnim czasie około 32 minut (Unsplash.com./Robert Anasch)
Uber Technologies opublikował wyniki finansowe za czwarty kwartał 2021 r. Firma odnotowała ogromny wzrost łącznej wartości zamówień, łącznych przychodów oraz zysków EBITDA. Rosły zarówno usługi przewozowe, jak i segment dostaw posiłków. Segment „gastronomiczny” po raz pierwszy w historii firmy wygenerował wyższe przychody od segmentu „taksówkowego”.

Łączna wartość zamówień na platformach koncernu w czwartym kwartale 2021 r. wyniosła 25,9 mld dolarów, co oznacza wzrost o 51 proc. rok do roku.

Segment przewozów osobo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 17:25
StoryEditor
Jak wygrać serce klienta? Polacy wskazują, co działa w promocjach i co naprawdę motywuje do zakupów
Regał z promocjami w Biedronce (fot. materiały własne)

W świecie pełnym bodźców i rosnących oczekiwań konsumenckich, marki nieustannie poszukują sposobów na przyciągnięcie uwagi klientów. Najnowsze dane pokazują, że dobrze zaplanowane akcje promocyjne nie tylko zwiększają sprzedaż, ale także trwale zmieniają zachowania zakupowe Polaków. Co decyduje o skuteczności takich działań i jakiego rodzaju nagrody naprawdę się liczą?

Z danych zawartych w raporcie "ROI w akcji: promocje i nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż", opublikowanym przez Pluxee Polska, wyłania się obraz konsumenta ch...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2025 / 10:03
StoryEditor
Brian Olesen, prezes Netto Polska: Dyskonty przez lata potrafiły szybko dopasowywać się do potrzeb klienta. [WIDEO]
Brian Olesen, Netto Polska (fot. Wh)

Prezes Netto Polska Brian Olesen był gościem Retail Trends Studio. Mówił m.in o elastyczności dyskontów i planach rozwoju Netto w Polsce. Zobacz rozmowę wideo z szefem Netto w Polsce.

Jeśli spojrzymy na to jak, zmieniły się dyskonty od momentu, gdy zaczęły pojawiać się na rynku aż do dziś, pokazuje to, że ten kanał potrafi się bardzo dynamicznie rozwijać i od...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 09:15