13.09.2021 / 09:06
StoryEditor

One Fulfillment by Allegro - Allegro.pl ma nową usługę logistyczną dla sprzedawców. Jak działa? [WIDEO]

Zielony automat paczkowy Allegro (fot. Allegro)
One Fulfillment by Allegro – tak nazywa się nowa usługa oferowana przez serwis swoim sprzedawcom. Obejmuje przechowywanie, pakowanie i dostawę towarów, a także obsługę klienta podczas całego procesu dostawy.

Na razie jest to pilotaż dla kilkudziesięciu sprzedawców, ale już w pierwszym kwartale przyszłego będzie dostępna dla szerszego grona sprzedających.  Jak przekonuje Allegro ci, którzy zdecydują się z niej skorzystać będą mogli zaoferować swoim klientom nie tylko szeroki wybór metod dostawy, ale przede wszystkim jej dotarcie już następnego dnia po zakupie lub nawet tego samego dnia.

– Dzięki usłudze One Fulfillment planujemy jeszcze bardziej skrócić czasy dostaw, obniżyć koszty i poprawić przewidywalność dla klientów. Klienci docelowo będą mogli także dokonać zakupu od wielu sprzedawców z jednego centrum magazynowego, a zamówienie zostanie wysłane jedną paczką, co jest zarówno bardziej ekonomiczne jak i ekologiczne – mówi Grzegorz Czapski,  Business Development Officer w Allegro.

Dodaje, że sprzedawcy będą mogli dzięki temu uatrakcyjnić swoje oferty i istotnie zwiększyć sprzedaż. Odciążeni zostaną z konieczności kierowania częścią operacji logistycznych. Pozwolić ma to również na utrzymanie wysokiej jakości dostaw nawet podczas szczytów sprzedażowych, takich jak święta.

Allegro uruchamia swoja usługę logistyczną w A2 Warsaw Park, gdzie dysponuje powierzchnią 36 500 mkw . Niemal 2 800 mkw stanowią biura i przestrzeń wypoczynku dla pracowników. Docelowo łączna powierzchnia operacyjna Magazynu Allegro z systemem wewnętrznych antresol wyniesie 65 300 mkw.

W nowym magazynie Allegro do końca 2022 roku zatrudnienie znajdzie docelowo 1200 pracowników.

04.12.2025 / 19:26
StoryEditor
Pracownicy Stokrotki grożą strajkiem. Żądają 800 zł podwyżki i zwiększenia zatrudnienia
Stokrotka na skraju strajku. Pracownicy żądają 800 zł podwyżki i większej obsady sklepów (fot. materiały prasowe)

W Stokrotce narasta konflikt między pracownikiami a zarządem. Związki zawodowe rozpoczęły długoterminowe referendum, które może zakończyć się strajkiem. Spór dotyczy zarówno warunków zatrudnienia, jak i wysokości wynagrodzeń, a jego tło stanowi trudna kondycja finansowa spółki.

W tym artykule przeczytasz o:

  • Ile zarabiają pracownicy Stokrotki?
  • Ile Stokrotkę będą kosztowały podwyżki?
  • Czy Stokrotkę czeka strajk?

Związki zawodowe działaj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.12.2025 / 09:13
StoryEditor
UOKiK wlepia karę Biedronce! Prawie 105 mln zł za wprowadzanie klientów w błąd
Biedronka została ukarana przez prezesa UOKiK (fot. Shutterstock)

Prezes UOKiK uznał, że Biedronka wprowadzała klientów w błąd podczas dwóch akcji promocyjnych. Nałożył więc karę w wysokości ponad 104,7 mln zł na właściciela sieci, spółkę Jeronimo Martins Polska. Decyzja nie jest prawomocna, spółce przysługuje odwołanie do sądu.

UOKiK wskazuje, że w sklepach sieci Biedronka na początku 2024 r. odbyły się jednodniowe akcje promocyjne „Specjalna Środa” i „Walentynkowa Środa”. Klienci byli zachęcani do kup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. grudzień 2025 21:41