13.09.2021 / 09:06
StoryEditor

One Fulfillment by Allegro - Allegro.pl ma nową usługę logistyczną dla sprzedawców. Jak działa? [WIDEO]

Zielony automat paczkowy Allegro (fot. Allegro)
One Fulfillment by Allegro – tak nazywa się nowa usługa oferowana przez serwis swoim sprzedawcom. Obejmuje przechowywanie, pakowanie i dostawę towarów, a także obsługę klienta podczas całego procesu dostawy.

Na razie jest to pilotaż dla kilkudziesięciu sprzedawców, ale już w pierwszym kwartale przyszłego będzie dostępna dla szerszego grona sprzedających.  Jak przekonuje Allegro ci, którzy zdecydują się z niej skorzystać będą mogli zaoferować swoim klientom nie tylko szeroki wybór metod dostawy, ale przede wszystkim jej dotarcie już następnego dnia po zakupie lub nawet tego samego dnia.

– Dzięki usłudze One Fulfillment planujemy jeszcze bardziej skrócić czasy dostaw, obniżyć koszty i poprawić przewidywalność dla klientów. Klienci docelowo będą mogli także dokonać zakupu od wielu sprzedawców z jednego centrum magazynowego, a zamówienie zostanie wysłane jedną paczką, co jest zarówno bardziej ekonomiczne jak i ekologiczne – mówi Grzegorz Czapski,  Business Development Officer w Allegro.

Dodaje, że sprzedawcy będą mogli dzięki temu uatrakcyjnić swoje oferty i istotnie zwiększyć sprzedaż. Odciążeni zostaną z konieczności kierowania częścią operacji logistycznych. Pozwolić ma to również na utrzymanie wysokiej jakości dostaw nawet podczas szczytów sprzedażowych, takich jak święta.

Allegro uruchamia swoja usługę logistyczną w A2 Warsaw Park, gdzie dysponuje powierzchnią 36 500 mkw . Niemal 2 800 mkw stanowią biura i przestrzeń wypoczynku dla pracowników. Docelowo łączna powierzchnia operacyjna Magazynu Allegro z systemem wewnętrznych antresol wyniesie 65 300 mkw.

W nowym magazynie Allegro do końca 2022 roku zatrudnienie znajdzie docelowo 1200 pracowników.

27.11.2025 / 16:05
StoryEditor
Paweł Górecki, Terravita: Marka własna to wyższy bieg. Gdy jedziesz pod górę, nie możesz bazować wyłącznie na niej
Paweł Górecki, Terravita (fot. Linkedin)

Wiceprezes firmy Terravita podkreśla, że w dobie wysokiej presji cenowej oraz wysokich kosztów surowców stawianie przez producentów głównie na markę własną może być ryzykowne. Dodaje, że negocjacje z sieciami są trudne, a kontrakty bardzo krótkie.

- Naszym sposobem na budowanie swojej pozycji rynkowej jest nie tylko rozwój brandu oraz marki własnej, ale poszukiwanie większej liczby “nóg”. Staramy się oprócz tabliczek sprz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.11.2025 / 08:08
StoryEditor
Centra handlowe zaczynają polowanie na silversów. Jak trafić do klientów 50+?
Dojrzali klienci nie reagują na komunikaty marketingowe w stylu „wszystko -70% tylko dziś!” (fot. Shutterstock)

Czterdziestolatkowie i starsi konsumenci stają się dominującą grupą docelową dla centrów i parków handlowych – bardziej lojalną, lepiej sytuowaną i odporną na wahania gospodarcze, pokazuje raport firmy doradczej Cushman & Wakefield „Pokolenie 40+ w centrum uwagi”. Skuteczna komunikacja ze starszymi pokoleniami wymaga jednak nowego podejścia – zarówno w marketingu, jak i w projektowaniu doświadczeń zakupowych.

Wyniki badania Cushman & Wakefield wskazują, że komunikacja kierowana do dojrzałych konsumentów wymaga innego podejścia. To nie są odbiorcy reagujący na nagłówki „wszystko -70% ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. grudzień 2025 06:08