18.11.2023 / 15:03
StoryEditor

Answear.com debiutuje na rynku włoskim. E-commerce z odzieżą wchodzi do Europy Zachodniej

Spółka Answear.com rozpoczęła sprzedaż we Włoszech (fot. Answear)
Włochy są dla answear.com 12 rynkiem, na który wchodzi firma. Sklep internetowy oferujący modę i produkty do wyposażenia wnętrz postanowił wyjść poza Europę Środkowo-Wschodnią postawił istotny krok na drodze ekspansji zagranicznej.

- Włochy to jeden z większych rynków w Europie, w którym mieszka relatywnie zamożne społeczeństwo. Włosi przywiązują dużą wagę do swojego wyglądu i do tego, w co są ubrani. Licz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 17:12
StoryEditor
Visa ma sposób na agentów AI robiących zakupy w internecie. Czym jest Trusted Agent Protocol?
Visa wprowadza Trusted Agent Protocol. Bezpieczeństwo zakupów z udziałem sztucznej inteligencji (fot. EFL Leasing)

Wraz z gwałtownym wzrostem aktywności sztucznej inteligencji w e-commerce, sprzedawcy stanęli przed nowymi wyzwaniami związanymi z rozpoznawaniem zaufanych agentów AI i ochroną przed złośliwym oprogramowaniem. Visa odpowiada na te potrzeby, wprowadzając Trusted Agent Protocol – rozwiązanie mające zdefiniować standard komunikacji pomiędzy agentami AI a sklepami internetowymi.

W ciągu ostatniego roku ruch pochodzący od sztucznej inteligencji na stronach amerykańskich sklepów wzrósł o ponad 4 700 proc. Jednocześnie 85 proc. kupujących, którzy korzysta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 14:52
StoryEditor
Papito w Dino! Energetyk od PashyBicepsa chwycił boga polskich sklepów za nogi
Jarosław ”pashaBiceps” Jarząbkowski, współzałożyciel i twarz marki Papito Energy

Marka Papito Energy, stworzona przez Jarosława PashęBicepsa Jarząbkowskiego, wprowadziła swoje napoje do jednej z największych polskich sieci handlowych, sieci marketów Dino. To ogromny krok w rozwoju marki, która w zaledwie cztery miesiące po premierze trafiła na półki tysięcy sklepów w całym kraju.

Dzięki współpracy z Dino Polska, Papito Energy zyskuje ogólnopolską dystrybucję i nowe, większe puszki energetyków w specjalnym wariancie dla klientów tej sieci.

Nowe ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 07:26