18.11.2022 / 11:57
StoryEditor

Answear.com zwiększył przychody o 44 proc. Spółka liczy na "żniwa" w czwartym kwartale roku

Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com (Answear.com)
Sklep internetowy Answear.com w trzech pierwszych kwartałach 2022 r. osiągnął przychody na poziomie 609 mln zł, co oznacza wzrost o 44 proc. rok do roku. EBITDA wzrosła o 35 proc. r/r do ponad 38 mln zł.

– Konsekwentnie realizujemy strategię poszerzania oferty oraz zwiększania udziału marek premium. Dzięki temu docieramy do klienta, który jest relatywnie bardziej odporn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2024 / 14:53
StoryEditor
Domowi piwowarzy mogą zawalczyć o miejsce na półkach Lidla
W ramach piatej edycji konkursu piwowarzy będą mogli wykazać się swoimi talentami w stylach, które nie zostały wykorzystane w poprzednich edycjach (fot. Infinitum Brewing)

Lidl wraz z rzemieślniczym browarem Pinta ogłosił piątą edycję konkursu dla piwowarów domowych. Najlepsze domowe receptury zainspirują piwa, które trafią do ogólnopolskiej dystrybucji w przyszłym roku.

Lidl pokreśla, że dotychczasowe cztery edycje konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo!” cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem - zarówno domowych piwowarów, jak i konsumentów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.11.2024 / 16:40
StoryEditor
Lisner finalizuje przejęcie Graala! Jakie plany ma niemiecki koncern wobec polskiego rynku?
Michał Mildner, CEO i członek zarządu w Lisner, fot. Lisner

Firma Lisner ogłosiła zakończenie procesu przejęcia większości biznesu należącego wcześniej do Grupy Graal. Transakcja stanowi kluczowy krok w długofalowej strategii umocnienia pozycji rynkowej niemieckiego koncernu rybnego. Firma, która działa w Polsce od ponad 30 lat wskazuje, że włączenie Graala w jej struktury ma na celu poszerzenie działalności poprzez integrację dwóch podmiotów o komplementarnym portfolio produktowym.

Informacja o planowanym przez Lisner zakupie Graala pojawiła się po raz pierwszy w lutym 2023 roku. Kilka tygodni później wniosek o zgodę na transakcję został złożony do Urzędu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. grudzień 2024 23:33