10.03.2022 / 09:35
StoryEditor

Carrefour uruchomił platformę e-grocery z dedykowanym centrum logistycznym w Hiszpanii. To nowy koncept francuskiego detalisty

Carrefour uruchomił w Hiszpanii swoją pierwszą platformę przeznaczoną wyłącznie do obsługi zamówień żywności wraz z dedykowanym centrum do obsługi e-commerce. Zlokalizowany w Madrycie nowy zakład obsługujący e-zamówienia ma powierzchnię 10 000 mkw., z które może obsługiwać do 4000 wysyłek dziennie. 

„Otwarcie tej platformy ilustruje ogromny postęp naszej cyfrowej mapy drogowej w Hiszpanii” – powiedział dyrektor generalny Grupy Carrefour, Alexandre Bompard, potwierdzając, że...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2025 / 13:50
StoryEditor
Stek, kotlet, kiełbasa to wyłącznie produkty mięsne! PE przywraca równowagę w łańcuchu dostaw produktów rolno-spożywczych
Wegańskie burgery (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Parlament Europejski przyjął mandat do negocjacji z państwami członkowskimi w sprawie nowych przepisów przywracających równowagę sił w łańcuchu dostaw produktów rolno-spożywczych. Zmiany mają poprawić pozycję kontraktową rolników, zwiększyć przejrzystość informowania konsumentów, w tym wprowadzić nową definicję mięsa. Nazwy takie, jak stek, kotlet, kiełbasa czy burger będą zarezerwowane wyłącznie dla produktów zawierających mięso.

Parlament Europejski debatował nad poprawkami do obowiązujących przepisów wspólnej polityki rolnej, które mają na celu wzmocnienie pozycji kontraktowej rolników, a tym samym sta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 16:57
StoryEditor
Karma wraca? Prezes Josera Polska o inwestycjach i dynamicznym rozwoju rynku karmy dla zwierząt [WYWIAD]
Dariusz Haremza, prezes Josera Polska (fot. materiały prasowe)

Nowa fabryka, miliony porcji karmy i rynek, który wciąż rośnie mimo globalnych zawirowań – Josera stawia na długofalowy rozwój w Polsce. W rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Dariusz Haremza, prezes zarządu Josera Polska zdradza kulisy tej decyzji, komentuje dynamiczne zmiany w branży i tłumaczy, dlaczego nie każda moda jest warta naśladowania. Czy polska fabryka stanie się sercem europejskiej produkcji karmy premium?

Co zadecydowało o wyborze tej lokalizacji na nową fabrykę?

Kluczowe były nasze pozytywne doświadczenia – zarówno jeśli chodzi o infrastrukturę, jak i gotowość do współpracy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. październik 2025 15:06