14.06.2021 / 20:02
StoryEditor

e-sklep Bee.pl rozszerza ofertę o artykuły znanych producentów i stara się minimalizować odpady

Magazyn Bee.pl (mat.prasowe)
Należący do spółki Glosel sklep internetowy Bee.pl specjalizuje się w sprzedaży produktów ekologicznych i prozdrowotnych. W związku z dynamicznym rozwojem platformy wprowadzane są do jej oferty popularne marki FMCG – w maju rozpoczęto współpracę z Unileverem, a także poszerzono asortyment Nestle. 

W sklepie dostępnych jest ponad 100 tys. produktów, z czego prawie połowę stanowią artykuły szybko zbywalne, zarówno niszowych marek, jak i tych należących do największych gracz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.07.2025 / 14:14
StoryEditor
Rynek mrożonek wart już 5,4 mld zł. Które sklepy najwięcej na nich zarobiły?
Rynek mrożonek wart już ponad 5,4 mld zł. Które sklepy najwięcej na nich zarobiły? (fot. Canva)

Polacy coraz częściej kupują mrożone owoce i warzywa. Z tego powodu rynek mrożonek wzrósł o ponad 10 proc. i jest wart 5,4 mld zł. Które sklepy najwięcej zyskują na tej zmianie trendu? Czy ten segment żywności dalej będzie się rozwijać?

W artykule przeczytasz: 

  • Rynek mrożonek wart już ponad 5,4 mld zł
  • Kto najczęściej kupuje mrożonki?
  • Jakie mrożonki Polacy najczęściej kupują?
  • Polacy coraz chętniej sięgają po mrożone owoce
  • Które sklepy najwięcej zyskały na mrożonkach?
  • Co może ograniczać rozwój rynku mrożonek?

Rynek mrożonek wart już ponad 5,4 mld zł

Z danych opracowanych przez YouGov wynika, że od maja 2024 r. do kwietnia 2025 r. wartość rynku mrożonek w Polsce wyniosła prawie 5,4 mld zł. Porównując rok do roku, oznacza to wzrost o 10,3 proc., przy jednoczesnym wzroście wolumenu sprzedaży o 5,7 proc.

Analitycy YouGov wyliczyli, że ciągu analizowanych 12 miesięcy polskie gospodarstwa domowe kupiły łącznie aż 337 tysięcy ton produktów mrożonych. W przeliczeniu na jedno gospodarstwo wynosi to 25 kg w skali roku. Zdaniem ekspertów, Polacy przeciętnie kupują mrożonki raz na 2 tygodnie.

Kto najczęściej kupuje mrożonki?

Produkty mrożone najczęściej trafiają do koszyków  rodzin, osób starszych bez dzieci (tzw. opuszczonych gniazd), a także młodszych konsumentów. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2025 / 14:31
StoryEditor
Technologia VAR przy kasach samoobsługowych pomoże walczyć z kradzieżami w sklepach
shoplifter in the electronic store supermarket stealing new gadget

Brytyjskie odziały sieci Lidl i Tesco stawiają na inteligentne kamery jako narzędzie kontroli kradzieży przy kasach samoobsługowych. Nowe rozwiązanie pokazuje klientom nagranie dotyczące pominiętego skanowania, eksperci porównują rozwiązanie do technologii VAR znanej z piłki nożnej.

Liczba kradzieży w sklepach rośnie. Kasy samoobsługowe kuszą złodziei

Jak podaje "The Independent", Lidl zainstalował tzw. technologię VAR przy kasach samoobsługowych w d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. lipiec 2025 22:24