21.10.2021 / 19:09
StoryEditor

E-sklepy rosną jak grzyby po deszczu i coraz częściej „bujają” w chmurach

Polska przoduje w internetowej sprzedaży kosmetyków, ubrań oraz digital goods (fot. Shutterstock)
Wartość rynku e-commerce w Europie przekroczyła 750 mld euro – wynika z raportu European E-commerce za 2021 rok. Względem poprzedniej edycji tej analizy oznacza to wzrost o 10 proc. W Polsce sprzedaż przez internet także kwitnie, a szczególnie widać to w trzech kategoriach. 

Do boomu w branży e-commerce przyczyniła się niewątpliwie pandemia. Eksperci podkreślają. że swoje robią również coraz częstszy prymat sprzedaży w kanałach cyfrowych nad tradycy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 11:10
StoryEditor
Media Expert nagradzał za oceny. Rzecznik Praw Dziecka złożył skargę na "dyskryminującą" promocję
Media Expert sklep

Czy promocje handlowe mogą prowadzić do nierównego traktowania dzieci? To pytanie wybrzmiało głośno po skardze, jaką Rzeczniczka Praw Dziecka skierowała do Rady Reklamy przeciwko kampanii Media Expert. Sprawa dotyczy akcji "Płacimy za oceny", która – według rzeczniczki – może wywoływać szkodliwe skutki psychologiczne. Na czym polegają zarzuty i jaka jest odpowiedź firmy?

Rzeczniczka Praw Dziecka, Monika Horna-Cieślak, złożyła do Rady Reklamy oficjalną skargę na działania promocyjne sieci handlowej Media Expert. Zastrzeżenia dotyczą kampanii "Pła...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.07.2025 / 09:23
StoryEditor
Jest porozumienie handlowe USA-UE. Z jednej strony 15-procentowe cła, z drugiej...
Donald Trump spotkał się z Ursulą von der Leyen w Szkocji (fot. Komisja Europejska)

W niedzielę przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen oraz prezydent USA Donald Trump ogłosili zawarcie porozumienia handlowego. Na większość unijnych produktów wysyłanych do USA obowiązywać będzie 15-procentowa stawka cła. W przypadku niektórych produktów, w tym części produktów rolnych, przewidziano obustronne zniesienie taryf.

Donald Trump groził Unii Europejskiej cłami na poziomie 30 proc. już od 1 sierpnia br. Ostatecznie udało się tego uniknąć - amerykańskie cła na większość unijnych towarów wynios...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 20:06