06.04.2023 / 08:46
StoryEditor

Frisco.pl chce być niczym... dyskont? E-supermarket stara się przyciągnąć klientów obietnicą "friscontowych" cen

Frisco.pl to największy e-supermarket spożywczy w Polsce (fot. mat. prasowe)
Największy w Polsce sklep internetowy z żywnością, Frisco.pl, wystartował z nową kampanią reklamową. Kładzie w niej nacisk przede wszystkim na podkreślanie niskich cen, które określone zostały mianem "friscontowych".

"Friscontowe" ceny to oczywiście gra słów Frisco i dyskont. - Wszystko, co najlepsze od Frisco, teraz w dyskontowo niskich cenach - przeczytać można w komunikacie e-su...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 11:27
StoryEditor
Przychody InPostu rosną o 35 proc. Polski rynek schodzi na drugi plan?
Przychody InPostu rosną o 35 proc. Polski rynek schodzi na drugi plan? (Fot. InPost)

Grupa InPost osiągnął aż 3,5 mld zł przychodu w drugim kwartale 2025 r. Skorygowana EBITDA grupy wyniosła 1 mld zł. – Po raz pierwszy ponad połowa przychodów Grupy InPost pochodziła spoza Polski – mówi Rafał Brzoska. Jakie plany ma spółka na przyszłość?

W artykule przeczytasz:

  • InPost w drugim kwartale znacznie zwiększył sieć paczkomatów
  • Wzrost przychodów InPost do poziomu 3,5 mld zł w drugim kwartale

  • Marża EBITDA Inpost powyżej 28 proc.  

  • Rafał Brzoska: wyniki potwierdzają sukces naszej strategii międzynarodowej

  • Jakie plany na przyszłość ma InPost?

  • Podstawowe dane finansowe InPost za drugi kwartał 2025 r.

InPost w drugim kwartale znacznie zwiększył sieć paczkomatów

Grupa InPost opublikowała wyniki finansowe za drugim kwartał 2025 rok. W tym okresie znacząco wzrósł wolumen przesyłek obsługiwanych przez InPost. W drugim kwartale było to 324 miliony przesyłek, czyli o 23 proc. więcej niż przed rokiem. Grupa InPost podkreśa, że to nawet większy wzrost niż dynamika wzrostu rynku e-commerce na kluczowych rynkach.

Warto także podkreślić, że w drugim kwartale 2025 roku Grupa InPost znacznie powiększyła swoją sieć. Na koniec czerwca 2025 r. miała ponad 88 000 punktów OOH, w tym ponad 53 000 maszyn Paczkomat. Obecnie, liczba urządzeń za granicą przewyższyła liczbę w Polsce.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2025 / 12:26
StoryEditor
TikTok daje impuls do rozwoju sektorowi MŚP. Już jedna trzecia małych firm zwiększyła sprzedaż dzięki aktywności na tej platformie
Rafał Drzewiecki, TikTok (fot. Tomasz Puchalski)

Już 33 proc. firm z sektora MŚP notuje wzrost sprzedaży po rozpoczęciu działań na TikToku. To głównie efekt tego, że aż 70 proc. użytkowników platformy w Polsce odkryło dzięki niej lokalne biznesy.

Przedstawiciele TikToka podkreślają, że małe i średnie firmy są fundamentem polskiej gospodarki, odpowiadając za blisko połowę PKB. Jednocześnie, jak wskazują analizy PARP, MŚP ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 01:06