03.06.2021 / 10:01
StoryEditor

Frisco.pl z prawie 70 mln zł sprzedaży w pierwszym kwartale. Są pierwsze wyniki z Wrocławia

Sprzedaż Frisco.pl w pierwszym kwartale br. kształtowała się na poziomie 63,6 mln zł w Warszawie oraz 4,8 mln zł we Wrocławiu - podał Eurocash. W tej drugiej lokalizacji internetowy supermarket zadebiutował w grudniu minionego roku, a właściciel ocenia początki funkcjonowania e-sklepu w tym mieście jako "silny start". Z kolei w maju br. Frisco pojawiło się w Poznaniu (stąd brak danych z tego miasta w wynikach za pierwsze trzy miesiące 2021 roku).

Frisco.pl systematycznie zwiększa sprzedaż w każdym kolejnym roku działalności. Jeszcze w 2015 r. firma generowała "zaledwie" 36,6 mln zł sprzedaży, rok później było to już 55,7...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 18:02
StoryEditor
Komisja Europejska daje Polsce tydzień na powstrzymanie grypy ptaków. Jakie ograniczenia musimy wprowadzić?

Komisja Europejska zgodziła się złagodzić obostrzenia dla polskich producentów drobiu i jaj. Ale dość ostre restrykcje i tak będą obowiązywać w trzech regionach. Za kilka dni przekonamy się czy to wystarczy, czy jednak polska branża drobiarska będzie musiała liczyć się z większymi zakazami.

KE przyjęła polskie propozycje dotyczące zwalczania grypy ptaków

17 kwietnia 2025 roku Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poinformowało, że Komisja Europejska przyjęła zaproponowane przez Głównego Lekarza Weterynarii działania alternatywne dot. zwalczania grypy ptaków w Polsce. To dobra wiadomość dla branży drobiarskiej, bowiem pierwotnie KE proponowała użycie środków, które mogłyby być zabójcze dla tego sektora.

Więcej na ten temat możesz przeczytać w artykule: KE może nałożyć embargo na polski drób. „Wzrosną ceny mięsa i jajek”.

Z pierwotnych propozycji KE najwięcej szkód dla sektora dotyczył zakazu zasiedlania kurników, w których komercyjnie utrzymywany jest drób na terenie województw: wielkopolskiego, łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, mazowieckiego oraz warmińsko-mazurskiego. Prawdziwą opcją atomową dla producentów drobiu i jaj było objęcie strefą zakazu aż 5 województw, w których znajdują się zagłębia drobiarskie. Konsekwencją takiego zapisu byłaby możliwość wstrzymania eksportu polskie mięsa drobiowego przez państwa spoza UE.

– Zamiast restrykcji obejmujących prawie całą produkcję drobiu w Polsce, udało się wyznaczyć jedynie 3 klastry – mówi Krzysztof Jażdżewski, Główny Lekarz Weterynarii.

Dlatego przez dwa tygodnie trwały negocjacje pomiędzy polską weterynarią w przedstawicielami Komisji Europejskiej.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 13:24
StoryEditor
Czy promocje na piwo w Dino są lepsze niż w Biedronce i Lidlu?
Czy promocje na piwo w Dino są lepsze niż w Biedronce i Lidlu? (fot. Shutterstock)

Majówka tuż za rogiem, a sieci handlowe ścigają się dużymi promocjami na piwo, zanim zostaną zakazane. Wśród graczy, takich jak Lidl czy Biedronka, pojawił się mocny konkurent – Dino – który również oferuje darmowe piwa w ramach wielopaków.

Sieć Dino nie pozostaje w tyle za największymi rywalami i prezentuje własną ofertę promocyjną na piwo z okazji długiego weekendu majowego. Klienci mogą liczyć na różne warianty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 07:40