17.02.2023 / 12:12
StoryEditor

InPost uczy pisać po polski - Subiektywny Przegląd Tygodnia [WIDEO]

Paczkomat InPost (wiadomoscihandlowe.pl/AK)
Trudno jest pisać w język polski, nie odmieniając rzeczownik. Deklinacja niby rzecz zwykła, przychodząca każdemu Polak naturalnie, ale wystarczy, że w zdanie jej zabraknie i już cała rzecz zaczyna brzmieć dziwnie, prawda? InPost zaproponował jednak, aby jego partnerzy w oficjalnej komunikacji nie odmieniali nazwy urządzenia i posługiwali się wyłącznie wyrażeniem Paczkomat InPost. Po co to wszystko i czy taka batalia ma sens? Mówimy o tym w naszym cotygodniowym komentarzu.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2024 / 11:35
StoryEditor
Carrefour rozszerza ofertę marki własnej na święta o 150 produktów
W asortymencie produktów świątecznych z innych krajów europejskich klienci znajdą w ramach linii Carrefour Extra m.in. szeroki wybór ciast oraz tradycyjnych słodyczy, w tym wypieki z Włoch i Francji 

Przygotowując swoją ofertą spożywczą na Święta Bożego Narodzenia, Carrefour Polska poszerzył asortyment marki własnej Extra o ponad 150 nowych produktów. Sieć rozbudowała linię Carrefour Extra (produktów z segmentu średniego oraz premium) o tradycyjne polskie wyroby świąteczne, a także takie, które są charakterystyczne dla Świąt obchodzonych w innych krajach europejskich.

Asortyment ten oferowany jest w cenach nawet do 30 proc. niższych w stosunku do produktów brandowych. Produkty mają również  specjalne świąteczne opakowania.

Wśród nowo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.12.2024 / 12:32
StoryEditor
Rabat Detal buduje ekosystem konsumencki, który ułatwi konkurowanie z sieciami korporacyjnymi

Ekspedienci doskonale znają swoich klientów, często są ich sąsiadami, szczególnie w mniejszych miejscowościach. Ale dzisiaj to nie wystarcza. Rywalizacja z dyskontami wymaga stosowania odpowiednich narzędzi – mówi Tomasz Wilkoń, wiceprezes zarządu, sieć Rabat Detal, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Rabat Detal buduje ekosystem konsumencki, czyli narzędzia komunikacji z konsumentami, budowania ich lojalności i tak dalej. Jak rozumiem, takie pakiety mają być rodzajem "ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. grudzień 2024 06:47