06.09.2021 / 11:08
StoryEditor

Już co trzeci Polak robi zakupy online przynajmniej raz w tygodniu

E-commerce (fot. Shutterstock)
33 proc. Polaków w wieku 18-65 lat deklaruje robienie e-zakupów przynajmniej raz w tygodniu, wynika z nowego badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny. Okazuje się, że pod względem częstotliwości zakupów internetowych jesteśmy już w światowej czołówce, przed Stanami Zjednoczonymi czy Wielką Brytanią.

Polacy kupują w sieci znacznie częściej niż mieszkańcy Austrii (24 proc.), Szwecji (27 proc.), Norwegii (27 proc.) i Finlandii (18 proc.), które wcześnie rozpoczęły swoją przygo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 12:58
StoryEditor
Bacówka otwiera kolejny sklep w Warszawie. Co stoi za tą decyzją?
Sklep sieci Bacówka Towary Tradycyjne (fot. materiały prasowe)

Po latach działalności na południu Polski, marka Bacówka Towary Tradycyjne rozszerza swoją obecność w stolicy. Nowy punkt firmowy pojawił się w Centrum Handlowym Promenada, zaledwie kilkanaście dni po debiucie w Złotych Tarasach. Co oznacza ten krok dla firmy i jak wpisuje się w strategię rozwoju marki?

Bacówka Towary Tradycyjne w sierpniu 2025 roku otworzyła swój kolejny firmowy punkt sprzedaży w Warszawie. Lokalizacja w Centrum Handlowym Promenada to już drugi stoisko marki w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 17:41
StoryEditor
Galinta przejmuje Cenos. Umowa przejęcia już podpisana
Przejęcie Cenos przez Galinta. Konsolidacja rynku ryżu i kasz w Polsce (fot. Shutterstock)

Rosnąca konkurencja na rynku spożywczym sprawia, że coraz częściej dochodzi do konsolidacji i strategicznych przejęć. Najnowszym przykładem jest transakcja, w ramach której spółka Galinta, zarządzana przez INVL Baltic Sea Growth Fund, podpisała umowę zakupu 100 proc. udziałów polskiej firmy Cenos. To znaczący krok zarówno dla samej Galinty, jak i dla całego sektora ryżu, kasz i soli w Polsce. Jakie mogą być skutki tej transakcji?

Galinta, jeden z największych producentów kaszy gryczanej w Europie i istotny gracz na rynku produktów zbożowych w krajach bałtyckich, zdecydowała się na przejęcie polskiej spół...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. sierpień 2025 19:42