22.05.2023 / 12:06
StoryEditor

Które kategorie sprzedażowe były najpopularniejsze w sieci na początku 2023 roku?

Zakupy w internecie (materiał partnera)
Dane firmy Admitad pokazują, że w pierwszych miesiącach 2023 roku najchętniej kupowaliśmy ubrania i elektronikę. Perspektywy na drugą połowę tego roku mają być obiecujące.

Zakupy modowe deklarowało ponad 31 proc. badanych, a elektroniki 31 proc. Na przeciwległym biegunie znalazły się samochody oraz zabawki.

Najpopularniejsze kategorie e-h...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.08.2025 / 08:00
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Biedronka, Lidl, Aldi, Jysk, Muszkieterowie, Maspex, Temu i JD.com, polonizacja rosyjskich dyskontów

Tydzień obfitował w wydarzenia. Aldi, Lidl i Jysk testują nowe koncepty handlowe, JD.com przejmuje właściciela sieci MediaMarkt i Saturn, UE uderza w platformę Temu, Biedronka i Auchan pokazują wyniki, a Muszkieterowie ujawniają ambitne plany zwiększania przychodów. Polska sieć Vollmart chce przejmować lokalizacje po rosyjskich dyskontach.

1. Biedronka z bardzo mocnym wzrostem sprzedaży! Jak jej się to udało?

W drugim kwartale Biedronka wygenerowała aż o 9,7 proc. wyższą sprzedaż niż rok wcześniej. Porównywa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2025 / 11:42
StoryEditor
Handel w czerwcu nie zachwycił dynamiką. GUS podał najnowsze dane o sprzedaży detalicznej
Z danych GUS wynika, że sprzedaż żywności, napojów i wyrobów tytoniowych była w czerwcu tego roku niższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej, a także niższa niż w maju br. (fot. Shutterstock)

Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w czerwcu 2025 r. była o 2,2 proc. wyższa niż przed rokiem (dla porównania w czerwcu 2024 r. w stosunku do czerwca 2023 r. jej wzrost wyniósł 4,4 proc.) - podał GUS. Z kolei w porównaniu z majem 2025 r. zanotowano spadek sprzedaży detalicznej o 1,8 proc. Jak radziła sobie żywność i napoje?

Z sygnalnych danych GUS wynika, że dynamika sprzedaży detalicznej w czerwcu 2025 r. była o 2,2 proc. wyższa w porównaniu z analogicznym miesiącem poprzedniego roku.

Ekono...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. sierpień 2025 23:44