03.11.2021 / 14:27
StoryEditor

Michał Sacha, Carrefour Polska: Mamy już ponad milion aktywnych użytkowników aplikacji mobilnej

Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska (mat. prasowe Carrefour)
Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska, przygląda się w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl rynkowi e-grocery w Polsce i relacjonuje działania sieci związane z budową ekosystemu w kanale e-commerce.

Jak podsumowałby Pan ostatnie pół roku dla e-grocery w Polsce? Jak rynek będzie się rozwijał do końca roku? Czy można prognozować wzrost rynku i sprzedaży samego Carrefour...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.11.2024 / 13:07
StoryEditor
Sieć Intermarché otworzyła kolejny sklep. Supermarket w Chojnowie powstał w nowoczesnym formacie Power 2.0.
Nowy sklep Intermarche w formule Power 2.0. w Chojnowie

W czwartek 28 listopada miało miejsce otwarcie supermarketu spożywczego Intermarché w Chojnowie. Placówka zarządzana przez Macieja Olejnika, przedsiębiorcę Grupy Muszkieterów, znajduje się przy ul. Jana Kilińskiego 24. Jest to 28. punkt sprzedaży należący do sieci na Dolnym Śląsku. Obiekt powstał w oparciu o nowoczesny koncept Power 2.0.

Za nami otwarcie kolejnego supermarketu pod szyldem Intermarché. Obiekt zlokalizowany przy ulicy Jana Kilińskiego 24 w Chojnowie ma blisko 1 000 metrów kwadratowych po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.11.2024 / 08:15
StoryEditor
Rafał Brzoska i Omenaa Mensah kontra Facebook i Instagram. Sąd podjął ważną decyzję
Rafał Brzoska, prezes InPostu (fot. mat. prasowe)

Sąd Okręgowy w Warszawie wydał postanowienie, które zobowiązuje koncern Meta do zaprzestania wyświetlania na Facebooku i Instagramie reklam z wizerunkiem Omeny Mensah i Rafała Brzoski, wprowadzających odbiorców w błąd. Firma zarządzana przez Marka Zuckerberga ma zaledwie siedem dni na realizację postanowienia, od dnia jego doręczenia.

Zakaz - na mocy postanowienia sądu - obowiązywać będzie przez rok. To maksymalny czas w sprawach o ochronę dóbr osobistych. Podjęty środek ma doprowadzić do zaprzestania wyświet...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. grudzień 2024 05:01