25.05.2023 / 17:17
StoryEditor

Milos Ryba, IGD: Sklepy stacjonarne będą w przyszłości ważnym kanałem dystrybucji. Jednak trzeba je przemyśleć na nowo [Retail Trends 2023]

Milos Ryba, IGD na Retail Trends 2023 (Arch. WH)
Wszystko wskazuje na to, że konsumenci nie stracą w przyszłości zainteresowania zakupami w sklepach stacjonarnych. Dostarczą im one na tyle atrakcyjnych nowych doświadczeń i rozwiązań, że do 2030 roku 92 proc. globalnej sprzedaży żywności i dóbr konsumpcyjnych pozostanie w tym kanale sprzedaży – przekonywał Milos Ryba, head of retail solution IGD, podczas Retail Trends 2023.

Trendy na rynku pokazują, że detaliści będą starali się nakłonić konsumentów, by powrócili do sklepów fizycznych.

– Zaoferują im nowe doświadczenia, które spowodują,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 18:19
StoryEditor
Właściciel kilku sieci handlowych widzi odbicie na polskim rynku. Gdzie sygnały poprawy są najmocniejsze?
Salon marki Vistula w nowym koncepcie w CH Westfield Mokotów w Warszawie (fot.wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Grupa VRG zamyka rok 2024 z wyraźną poprawą wyników finansowych i operacyjnych. Sygnały odbicia pojawiły się szczególnie w segmencie odzieżowym, który po miesiącach spadków notuje wzrosty i lepszą rentowność. Czy to oznacza trwałe przełamanie trendu i początek nowego etapu dla marek modowych spółki?

Z opublikowanego raportu rocznego VRG wynika, że skonsolidowane przychody grupy w 2024 roku wyniosły 1,38 mld zł. To o 73,3 mln zł więcej niż w 2023 roku. Skonsolidowany zysk op...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 16:28
StoryEditor
Obsługują sklepy Dino, Carrefour i Auchan. Wydali na inwestycję 120 mln złotych. Jak urosną?
Na zdj. Dino we Wrocławiu (fot. daily_creativity/Shutterstock)

Na dniach w pełni ruszy nowy magazyn Frigo Logistics w Nowym Dworze Mazowieckim. Jego elementem jest w pełni zautomatyzowana hala o wysokości 36 metrów.

Budowa centrum dystrybucyjnego Frigo Logistics w Nowym Dworze Mazowieckimzostała całkowicie zakończona. Na fundamentowej płycie ze 190 ton stali oraz z 2 tys. metrów sześ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 07:35