01.04.2024 / 08:43
StoryEditor

Młodzi Polacy kochają shopping w sieci. Co pokolenie Z najczęściej kupuje przez internet?

Młodzi Polacy najbardziej cenią zakupy online za to, że pozwalają im one uniknąć tłumów i kolejek (fot. Shutterstock)
Raz w miesiącu, a nawet częściej zakupy online lub w aplikacji mobilnej robi aż 86,2 proc. młodych Polaków – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. przez agencję SW Research na grupie osób w wieku od 13 do 39 lat. Pokolenie Z ceni e-commerce przede wszystkim za to, że pozwala im uniknąć tłumów i kolejek.

Najpopularniejsza kategoria produktów kupowana przez młodych Polaków w sklepach online oraz za pomocą aplikacji mobilnych to odzież i obuwie. W marcowym badaniu przep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2024 / 13:06
StoryEditor
Bazary i targowiska idą w odstawkę. Przedsiębiorcy coraz mniej chętnie podejmują się sprzedaży pod chmurką
Stoisko na bazarze w Krakowie (Shutterstock)

Z roku na rok maleje liczba przedsiębiorców, którzy w zakresie swojej działalności mają wpisaną sprzedaż na straganach i targowiskach. Z danych firmy Dun & Bradstreet wynika, że w pierwszej połowie 2024 roku było ich 73,7 tys., natomiast dziesięć lat temu liczba ta wynosiła niemal 90 tys.

Powoli, ale w zauważalny sposób maleje liczba przedsiębiorców, którzy prowadzą swoją działalność na straganach i targowiskach. Wśród tych, którzy zdecydowali się handlować poza ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2024 / 21:25
StoryEditor
Czy Biedronka zmieni plany inwestycyjne w związku z trudną sytuacją na rynku?
Kadr ze spotu Biedronki (fot. Jeronimo Martins)

W I półroczu 2024 r. sieć Biedronka otworzyła 60 placówek handlowych i zmodernizowała 104 placówki. Czy ostra wojna konkurencyjna i duże inwestycje w ceny pozwolą sieci dyskontów zrealizować ambitne plany rozwoju na 2024 r.

Na koniec pierwszej połowy 2024 r. Biedronka miała 3620 sklepów. Spółka Jeronimo Martins, do której należy operator zapowiedziała już kilka miesięcy temu, że planuje dodać do po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 04:21