15.05.2022 / 11:29
StoryEditor

Polacy oglądali transmisje live commercowe, ale niekoniecznie kupili tam produkty [DANE]

Telefon, smartfon - zdjęcie ilustracyjne (fot. Pixabay CC0)
Prawie 60 proc. Polaków oglądało transmisję live commerce, jednak niemal trzy czwarte nigdy niczego nie kupiło. Ci, którzy się na to zdecydowali, najczęściej wybierali odzież dla dorosłych.

Z raportu firmy Inquiry wynika, że przynajmniej raz transmisję live commerce oglądało 58 proc. badanych respondentów. Jednak 74 proc. z nich nie kupiło tam żadnego produktu. Dan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2024 / 10:44
StoryEditor
Żabka w Czarnkowie nie dla Ukraińców? Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich składa zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa
Żabka Polska odcina się od poglądów jej franczyzobiorcy (Shutterstock, Facebook)
"U mnie w sklepie obowiązuje język polski. Ukraiński jest językiem zakazanym" – to fragment wpisu na Facebooku, który został opublikowany na profilu należącym do franczyzobiorcy Żabki z Czarnkowa. Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich złożył zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Jest też odpowiedź spółki Żabka Polska.

Franczyzobiorca Żabki z Czarnkowa obraża obywateli Ukrainy. Po jego deklaracji, że będzie dążył do "ukarania" "łamiących prawo" w poście dotyczącym mówienia po ukraińsku, OMZR w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2024 / 19:35
StoryEditor
Właściciel sieci Makro Polska pokazał wyniki. Jak poradziła sobie Grupa Metro w pierwszym półroczu?
Grupa Metro pokazała wyniki (fot. nitpicker/Shutterstock)
W pierwszym półroczu roku obrotowego 2023/24 Grupa Metro zanotowała wzrost sprzedaży w walucie lokalnej o 5,1 proc. Jednak skorygowana EBITDA spadła do 478 mln euro w pierwszym półroczu 2023/24 r. wobec 577 mln euro w analogicznym okresie rok wcześniej.

Sprzedaż w walucie lokalnej w obszarze działalności sklepowej wzrosła do 11,3 mld euro (+1,6 proc.), sprzedaż dostaw do 3,7 mld euro (+16,9 proc.) a sprzedaż Metro Markets do 70...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2024 18:23