16.05.2022 / 11:52
StoryEditor

Polscy konsumenci są zadowoleni z transakcji w live commerce. Chcą kupować więcej

Facebook (shutterstock)
Z raportu firmy Inquiry wynika, że polscy konsumenci, którzy mieli okazję zrobić zakupy w formule live commerce, są w zdecydowanej większości zadowoleni z zakupów i deklarują, że nadal będą korzystać z tego kanału. To oznacza, że w najbliższych latach może on się w Polsce dynamicznie rozwijać.

Aż 82 proc. badanych deklaruje, że jest „zdecydowanie zadowolona” lub „raczej zadowolona” z zakupów dokonanych w formule live commerce. Jedynie 5 proc. twierdzi, że ten sposób k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.08.2025 / 12:17
StoryEditor
System kaucyjny w Polsce nadciąga. Sprawdź jak się do niego przygotować [PORADNIK]
Jak przygotować się do systemu kaucyjnego, by zmiany nie sparaliżowały codziennej działalności? Podpowiadamy

Wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce od października br. to jedno z największych wyzwań, z jakimi w najbliższym czasie zmierzy się handel. Dla detalistów oznacza to konieczność reorganizacji przestrzeni sklepowej, dostosowania systemów sprzedażowych i wdrożenia zupełnie nowych procedur obsługi klienta. Jak więc się przygotować, by zmiany nie sparaliżowały codziennej działalności?

Podstawą skutecznego wdrożenia systemu kaucyjnego jest znajomość regulacji prawnych. Właściciele sklepów o powierzchni powyżej 200 mkw. zostali objęci obowiązkiem przyjmowania p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2025 / 12:07
StoryEditor
Polski gigant e-grocery wdraża własne AI. Testowaliśmy jego możliwości [TYLKO U NAS]
Wkrótce premiera innowacyjnej funkcjonalności w aplikacji mobilnej jednej ze znanych marek e-grocery

Jedna ze znanych marek e-grocery wprowadza innowacyjną funkcjonalność w aplikacji mobilnej. Nowe rozwiązanie oparte na technologii AI pomaga użytkownikom planować posiłki, a co za tym idzie - również zakupy - w jeszcze bardziej spersonalizowany sposób. Sprawdzamy, jak ona działa.

Z artykułu dowiesz się:

  • Jaki e-sklep ma chat Gen AI?
  • Testujemy AI we Frisco
  • AI z e-sklepu sugeruje przepisy na obiad
  • Jak znaleźć przepis na danie ze składnikami, które...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. sierpień 2025 07:03