20.11.2021 / 13:15
StoryEditor

Primavera Parfum przejmuje Go2Ecommerce. Chce podbić Azję i wyjść poza sektor beauty

Janina Karasek, general marketing manager w firmie Primavera Parfum - rodzinnym biznesie, do którego należą perfumerie Tagomago (fot. K. Bochner/Wiadomości Kosmetyczne)
Primavera Parfum, internetowy dystrybutor produktów beauty, nabył 51 proc. udziałów w spółce Go2Ecommerce, specjalizującej się w budowaniu sklepów internetowych oraz skalowaniu sprzedaży.

Jak informuje przejmujący, Primavera Parum z początkiem roku wdrożyła nową strategię rozwoju opartą na dwóch filarach: ekspansji na azjatyckie rynki online oraz usłudze wielokan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2025 / 17:18
StoryEditor
Grupa Sokołów zainwestowała niemal trzy mld zł w rozwój i modernizację zakładów
Przemysław Gostkiewicz, prezes zarządu Sokołów (fot. mat.pras.)

Ćwierć wieku historii, miliardowe inwestycje i setki punktów sprzedaży – Grupa Sokołów podsumowuje 25 lat obecności na rynku. To czas dynamicznych przejęć, konsekwentnego rozwoju i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań. Jak wyglądała droga, która doprowadziła firmę do miejsca w gronie największych producentów żywności w Polsce?

Sokołów od 25 lat konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję, opierając rozwój na innowacyjności, inwestycjach i odpowiedzialnym podejściu do biznesu. W tym czasie wartość sprzedaży w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 16:29
StoryEditor
Action wchodzi na pole Rossmanna? Klienci kupują w sklepach dyskontera coraz więcej kosmetyków
Action wchodzi po cichu na drogeryjne poletko Rossmanna, fot. Shutterstock

Serwis "LSA" opublikował ciekawe dane dotyczące działalności sieci Action na francuskim rynku, na którym operator systematycznie umacnia swoją pozycję. Według danych NielsenIQ, marka notuje imponujący wzrost lojalności klientów w segmencie DPH, czyli produktów związanych z drogerią, perfumerią i higieną. Jeśli w na polskim rynku Action postawi na mocniejszy rozwój tej oferty, to mogą to odczuć najwięksi gracze drogeryjni, np. Rossmann. Okazuje się, że dla dyskontów bazar to nie wszystko.

Do Action po tusz do rzęs i papier toaletowy

Z analizy NielsenIQ opublikowanej przez "LSA" wynika, że do czerwca 2025 roku przeciętny kupujący w kategorii DPH przeznaczał śred...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 20:37