22.07.2021 / 11:59
StoryEditor

Rafał Kasprzak, CEO Subscribo: Cotygodniowa paczka ze świeżym chlebem na zakwasie i warzywami? Tak. Na podobnej zasadzie jak Netflix

Rafał Kasprzak, CEO, Subscribo (fot. materiały prasowe/Subscribo)
– Kupowanie podstawowych produktów spożywczych i higienicznych często nie sprawia nam przyjemności. Obserwując konsumentów z zachodu Europy, coraz częściej decydują się oni na model subskrypcyjny, żeby oszczędzić swój czas poświęcany do tej pory na zakupy w sklepie – mówi Rafał Kasprzak, szef i założyciel firmy Subscribo.

Pańska platforma oferuje zakupy w modelu subskrypcyjnym. Na czym to właściwie polega?

Chodzi przede wszystkim o prostotę. Ograniczyliśmy liczbę produktów w ofercie, aby nie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2024 16:39