28.04.2021 / 18:25
StoryEditor

Super-Pharm ma nowy sklep internetowy. Remigiusz Chrzanowski, Digital Director: W 2020 r. nasza sprzedaż online wzrosła o 500 proc.

Apteka Super-pharm w Łodzi, ul. Armii Krajowej, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Sieć drogeryjno-apteczna Super-Pharm uruchomiła nową odsłonę swojej sklepu internetowego superpharm.pl. Za przeprowadzenie audytu z zakresu UX i zaprojektowanie layoutu serwisu odpowiedzialna jest agencja postdigitalowa GoldenSubmarine, a za warstwę technologiczną i całość wdrożenia firma Exorigo-Upos.

Nowy serwis Super-Pharm ma przejrzysty podział na różne części, m.in. e-drogerię, czy Klub Lifestyle. Przez swoją specyfikę każda z nich posiada nieco odmienną, lecz spójną, war...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 11:08
StoryEditor
Marietta Stefaniak, Cedrob Foods: Dla nas liczy się każdy możliwy punkt dotarcia do konsumenta [WYWIAD]
Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju w Cedrob Foods (fot. materiały prasowe)

Branże mięsną dotyka dziś wiele problemów. Są to m.in. ograniczona dostępność surowca, do której potężną cegłę dokłada ptasia grypa, rosnące koszty związane z drogą energią i rosnącymi cenami transportu. A wymagania klientów tylko rosną. O tym jak Cedrob Foods radzi sobie z tymi problemami oraz wymaganiami konsumentów porozmawialiśmy z Mariettą Stefaniak, wiceprezes zarządu ds. strategii i rozwoju.

Z wywiadu dowiesz się o:

  • Jakie kanały dystrybucji są dziś kluczowe dla Cedrob Foods?
  • Czy widzicie Państwo potencjał w e-commerce spożywczym?
  • Jak ceny surowca wpły...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.06.2025 / 13:56
StoryEditor
Właściciel marek Nivea i Bambino z potężną inwestycją w Polsce. Firma wydała 300 mln euro i stworzyła 200 nowych miejsc pracy
Inauguracja rozbudowanej fabrykie Beiersdorf w Poznaniu (mat. prasowe)

Beiersdorf, gigant rynku kosmetycznego, uruchamia w Poznaniu rozbudowane centrum produkcyjne. Inwestycja kosztowała 300 mln euro. Ma to być strategiczny ośrodek globalnych innowacji i dostaw w zakresie pielęgnacji skóry.

Beiersdorf, jedna z wiodących firm na świecie w zakresie pielęgnacji skóry i producent globalnych marek, takich jak Nivea, Eucerin i Bambino, oficjalnie otworzył rozb...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 23:44